سهراب مَنش

۱۳۸۲ اردیبهشت ۱, دوشنبه

بازداشت سينا مطلبی
دیروز یک شنبه در خبرها خواندم سینا مطلبی نویسنده وبلاگ وبگرد را بازداشت کرده‌اند.راستش از خواندن این خبر به شدت تعجب کردم زیرا: اگر بخواهید خبرنگار را با کبریت تبریز(از نوع بی‌خطرش!) مقایسه کنید،سینا مطلبی نمونه واضخ این مقایسه است! البته حق هم دارد! نمی‌خواهد قهرمان بشود، میخواهد درکنار همسر و فرزندش زندگی بکند و گاهی نیز مطلبی بنویسد.و زندگی بکند،به جای اینکه در زندانهای جمهوری اسلامی بپوسد و از بین برود.
وبلاگ وبگرد را اگر الان کلیک بکنید صفحه خالی است،ولی من فکر می‌کنم که این نوشته در وبلاگ خشم حاج‌آقا لاریجانی را برانگیخته و به دستگاه موازای در قوه قضائیه گفته که یک گوشمالی به این آقا بدهند.خبر احضار شدنش را هم در این یادداشت در وبلاگش نوشته است!
من مطمئن هستم که بازداشت سینا بیشتر از ۴۸ ساعت طول نخواهد کشید،و آزاد خواهد شد.هر چند که بازداشتش و احضارش از نظر من کاری بسیار بچه‌گانه و کوته بینانه از طرف قوه قضائیه رژیم می‌باشد.
خلاصه اگر به حرف من هست. بنده محکوم میکنم و خواستار آزادی فوری این‌ آقا هستم.


عکس:سنا مطلبی از سایت گویا
اگر مایل هستید طومار آزاد کردن سینا مطلبی را امضاء بکنید برو روی لوگوی زیر کلیک کنید.


من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]