سهراب مَنش

۱۳۸۲ فروردین ۲۲, جمعه

اين روزها ديگر اينگونه صحبتها در رادیو و تلويزيون جمهوری‌ اسلامی خريداری ندارد! و کسانی که يک ميليون جوان را به خاک و خون کشيدند، از پخش سرنگونی مجسمه قاتلان اين عزيزان نيز خودداری می‌کند.
خدایا انتقام خون این شهدا را با به ذلت کشیدن صدام و رژیمش گرفتی، خدایا به آه مادران داغدار و به بغض در گلوی جانبازان و به دل شکسته اسرای آزاد شده، انتقام این شهدا،و جانبازان و اسرا را از همتایان ایرانی‌نمای صدام نیز بگیر و به خواری و ذلت بکشانشان.
توضیح:همه صحبتهایی که در این فایل صوتی می‌باشد مورد تائید من نیست،«مخصوصا قسمتهای راجب به امام!» ولی امروز دلم به خونی دل همين کسی است که فايل صدايش را در کنار وبلاگ گذاشتم و نظرم بر روی مظلومیت مردمی است که جانشان را عاشقانه در راه میهن خود فدا کردند.و این نامردها و بی‌ناموسها عزادار قاتلان این عزیران هستند!
توضیح: در تاریخ 13 مارچ صدا از روی وبلاگ برداشته شد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]