سهراب مَنش

۱۳۸۱ دی ۱۵, یکشنبه

به نظر شما باوجود بودن به جنسیت بستگی دارد؟
به نظر من ندارد و میتوان تو هر دوتا جنسیت آدمهای بی‌وجود و با وجود دید!
این خانم یکی از معدود زنانی است که من میشناسم و به شجاعتش احترام میگذارم(مرسی!) شاید زنهای دیگری هم هستند که من ندیدم و یا نشنیدم!
عکس: پروانه فروهر.



عکس از گويا.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حضرت مادر هم رفت
آبجی میگفت پرستار بهش گفته که مادرتون چشم انتظار هست! و پرسیده بود که این خانم [حضرت مادر] یک هفته هست که تو حال نیمه بیهوش و نیمه هوشیار چشمش به این در خشک شده...
آبجی رفته بود در گوشش گفته بود که سهراب تماس گرفته و گفته که من بهش زنگ زدم و گفتم که کارهام رو درست کردم و دارم میام...
بعد از گذشت یکی دو روز، کسی که من را به این دنیا آورده بود ،درست شش روز بعد از تولد من در دی ماه رفت به جایی که همه باید بروند.ولی خیلی زودبود
خیــــــــــــلی
وقتی داداش کوچیکه زنگ زد، و صداش رو شنیدم میدونستم جی میخواد بگه! ولی نمیتوانست بگوید .و گوشی را به دایی داد و دایی گفت که تسلیت میگم...
احساس کردم تو این اطاق کوچیکم دارم له میشم،چیزی نمیتوانستم بگویم،دایی میگفت گریه نکن.ولی نمیگفت چطوری نباید گریه نکرد!
احساس میکنم تنها رشته‌ای که من رو به آنطرف دنیا وصل میکرد قطع شده و همه چی تمام شده...
هیچ کلامی نمیتونم پیدا کنم که بگم چه حال و روزی گذشت و داره میگذره..
به هرحال مادر ملک بود و فردوس برین جایش بود ، و رفت به همان فردوس برین..
مادر عزیزم شرمنده‌ام از شما..
حلالم کن.
فقط اوست که می‌ماند

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]