سهراب مَنش

۱۳۸۱ آذر ۲۹, جمعه


سلام
با این قالب جدید یکجوری میشه آدم!
انگار تو خانه با کت و شلوار بگردی! خلاصه من هنوز جفت نشدم با ابن قالب جدید و همانطور که عرض کردم دوستی که زحمت این قالب رو کشیده فعلا نیستند تا بعضی از ایرادها را رفع و رجوع بکنند.
جهت اطلاع فقط به عرض میرسانم رادیو آزادی تعطیل شد و به حای آن یک رادیو آمده به اسم رادیو فردا.
من نمیدونم یعنی مردم ایران انقدر لنگ موزیک شده‌اند که بیشتر رادیوهای خارج از ایران که به صورت ۲۴ ساعته پخش میشود.تقریبا ۶۵ درصد برنامه‌های خودشان را به موزیک اختصاص داده‌اند!؟


به هرحال کسانی که به موزیک پاپ علاقمند هستند این رادیو فعلا موزیکهای قشنگی پخش میکند، و احتمالا همینطور هم میماند! سابقه کاری این رادیو که اسمش عوض شده نشان داد که با گذشت زمان برعکس خیلی از رادیوها و تلویزیونها ایرانی کیفیت خود را از دست نمیدهد و حتی بهتر هم میشود.
الان بنده دارم به همین رادیو گوش میکنم و خانم شکیلا(همون خارجیه که خوب قر میده!) داره میخواند:بعضی وقتها فکر میکنم که عشق واقعی اصلا وجود ندارد!
مایل بودید گوش کنید.
پی نوشت: موزیک ایرانی شد;تو محشری، از همه سری، تو افسونگری...

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]