سهراب مَنش

۱۳۸۱ دی ۱, یکشنبه

خیلی وقت بود که دلم میخواست یک چیزی شبیه قصه گوش بکنم.
امشب(دیشب!) که شب یلدا بود تو اینترنت می گشتم که یک قصه و یا چیزی شبیه به قصه پیدا بکنم و گوش کنم و شب رو بگذارنم.
چند تا صفحه را پیدا کردم که زیاد برایم جالب نبود و یا داستان و قصه بود ولی صدا نداشت.و من دلم میخواست که قصه گوش بکنم و نه قصه بخوانم!
خلاصه اینکه یک فایل صوتی پیدا کردم و دیدم مال سایت پندار هست!
راستش من با سایت پندار میانه خوبی ندارم و خیلی خیلی ضعف توی کارهاشون میبینم.
منظورم از ضعف بی سواد بودن و کم اطلاع بودن خیلی از کسانی است که با این سایت اینترنتی کار میکنند.
زیاد طولانی نکنم چند دقیقه منتظر شدم تا فایل دانلود شد و گوش کردم و خوب تا آخرش گوش دادم و لذت بردم.
هر چند بي سوادی و بی ادبی دختري که به اسم مصاحبه کننده صداش مياد بدجور تو اعصاب من ميرفت،
ولی خوب صدای گرم استادی که داره صحبت ميکند این عصبانیت رو کم میکرد.
اگر دوست داشتید راجب شب یلدا تقریبا همه چیز رو بدانید شما هم گوش کنید.اگر یک کمی اهل قصه و گوش کردن باشید حتما خوشتان خواهد آمد.مخصوصا از اواسط مصاحبه که موضوع شب یلدا شروع میشود.
توضیح: فابل صوتی به صورت MP3 است و احتمالا دو سه دقیقه طول میکشد تا لود بشود.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]