سهراب مَنش

۱۳۸۱ مهر ۲۵, پنجشنبه

قشنگ یعنی تعریف عاشقانه اشکال
این عکس به نظر من زیبا آمد، و حالا که تو سایت sharemation به این خوبی و راحتی عکسها را میشود آپلود کرد و بدون هیچ مشکلی هم تو وبلاگ میماند، تصمیم گرفتم که اینجا هم این عکس را بگذارم، اگر شما هم مایل هستی عکس آپلود کنید در یک فضای مجانی(فعلا!) من این سایت را شدیدا پیشنهاد میکنم، هم اسم نویسی در آن خیلی راحت هست، و هم نسبت به سایتهای مجانی دیگه که 1000 تا آگهی میگذارند تو صفحه تا یک عکس رو آپلود کنی و در نهایت تو وبلاگ هم مشکل داری باهاش.این سایت حرف نداره، نه آگهی توش هست و نه زیاد ایمیل میفرستند،
در مورد نگاه کردن به این مدل نقاشیها که کمی از بدن یک زن رو نشان میدهند، به نظر من نگاه کردن هر یک دونه از این عکسها ثوابش برابر هست با اینکه: مدت 1 سال بنشینی و به تلویزیون ایران نگاه کنی! حداقل این عکسها برای من باعث نمیشه که از حجاب متنفر بشوم، ولی دیدن زنهایی که تو تلویزیون ایران آن حجابهای مسخره را دارند! من را از هر چی حجاب و آدمهایی که به خاطر نون به نرخ روز خوردن روسری سر میکنند و یا با چادر می نشینند و اخبار میگویند! متنفر میکند،ببینید و لذت ببرید از هنر آفرینش و البته به آدمهای واقعی اگر خواستید نگاه بکنید یادتون باشه که خود آن آدم اول راضی باشه از اینکه اینطور دیده میشود،
یادمون باشه که نگاه هیز و بد برای هر زن و مردی چندش آور هست،ولی نگاهی که با رضایت هر دو طرف باشه لذت بخش هست و شیرین.
عکس رو هم تقدیم میکنم به کسانی که دوستشون دارم و با دیدنشون شاد میشوم.
نقاش این عکس ساده و زیبا یک افغانی هست که من اسمش رو به خاطر نمیاورم.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]