سهراب مَنش

۱۳۸۱ مهر ۲۸, یکشنبه

این هموطن(فعلی!) من حدود یک ماه قبل ایران بوده و نزدیک به ۳ هفته را در ایران گذرانده، البته قبلا حسین درخشان هم بهش لینک داده بود، من براش یک ایمیل فرستادم و ازش پرسیدم که کی آنجا بوده و نظرش راجب ایران و مردم ایران چی هست؟
دو روز بعدش هم جواب داد، که کشور ایران به نظرش عالی آمده و مردم بسیار خوب و مهربانی هم آنجا دیده،به هر حال گزارشی که تهیه کرده بود جالب هست،من یک جایی تو این گزارش از خنده غش کردم:) از یکنفر میپرسه که متولد چه سالی هستی؟ و پسره میگه که ۱۳۵۸ و این بابا شوکه شده بود! اینجا الان سال ۲۰۰۲ هست و طبق حسابی که این کرده بود اون بنده خدا باید نزدیک ۷۰۰ سال عمر کرده باشه!! و بهش میگه که خیلی سال هست، و اون پسر بنده خدا هم متوجه نمیشه و میگه آره!!:))
به هرحال اگر هنوز ندیده اید، این گزارش ده دقیقه ای را حتما یکبار ببینید و من به نظرم میاد که حداقل یک پیغام براش به زبان انگلیسی آنجا بگذارید، خیلی مثبت و واقعی هست، چيزهايی که راجب ايران تو سايتش توضيح داده، و براي من نوشته بود که اميدوار هست با اينجور گزارشات بشود به کشورهاي غرب نشان داد که مردم ايران با دولتش خيلي فرق دارند.
راستی اسمش Olaf هست.
پی نوشت: از نویسنده وبلاگ مکاشفه هم ممنون هستم که این مطلب را برای من فرستاد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]