سهراب مَنش

۱۳۸۱ مهر ۳, چهارشنبه

هفته جنگ
راستش هر چي ميگذره من نسبت به کاری که در دوران نوجوانی انجام دادم پشیمان میشوم!!
وقتی پشیمان میشوم که میبینم که در این روزها که بزرگداشت هفته جنگ هست، کسانی که صدقه سر فامیل بازی و مافیا بازی وارد حکومت شده اند حرفهایی میزنند که من را در حد انفجار عصبانی میکند.
تو روزنامه ایران روز سه شنبه نوشته که یک زنیکه ج...ده که ظاهرا مشاور رئیس جمهور ایران هست تو کشور عمان گفته:ما آن را (جنگ با عراق) را به فراموشی سپرده ایم و هرگز مایل نیستیم که یک قطره خون از بینی یک عراقی به زمین ریخته شود!
این زنیکه نگفته که منظورش از ما کی هست و نگفته که به نمایندگی از کدوم ملت داره صحبت میکنه!
آرزو میکردم کاشکی خود این خانم در زمان جنگ به دست یک گروهان از ارتش عراق میفتاد و بعد از اینکه کل گروهان خانم رو زحمت دادند و ولش کردند،بعدش بیاد بگه که حالا چقدر زمان لازم داره که به فراموشی بسپاره؟!
به نظر شما میشود که خون یک میلیون جوان رو به فراموشی سپرد؟!
میشه گفت:ما نمیخوایم خونی از عراقیها بر زمین بریزد در حالی که همین ۳ هفته قبل یکی از همین بعثی های کثیف باز ملت ایران را به باد ناسزا گرفته بود!!
اینها خائن ترین افراد به مملکت و مردمشون هستند، یک دلار از خسارت یک هزار میلیاردی رو از عراق گرفتند که خوی بخشندگی پیدا کردند؟!
آهای جوانهاییکه کشته شدید:برخیزید وببینید که چطوری یک کسی به عنوان مشاور رئیس جمهور این حرفها رو میزنه! و داره خون شما رو لجن مال میکنه.
آهای بچه هایی که شیمیایی شدید و هنوز و بعد از گذشت ۱۴ سال از جنگ دارید دانه دانه تو بیمارستنها جان میدهید،ببینید که تمام زجرهایی را که دارید میکشید فراموش شده و روسای مملکت نگران عراقیها هستند و نه شما!
آهای اسرای جنگی که بعد از دو دهه و بیشتر هنوز از اسارتگاههای عراق نجات پیدا نکردید،کاشکی به گوشتون نرسه که تمام دوره اسارتتون به فراموشی سپرده شده!
بیست سال هست که تو مملکت دارند شعار مرگ بر صدام یزید کافر میدهند،آنقدر این شعار تکرار شده که مثل یک چیز معمولی تو فرهنگ مردم ایران جا افتاده، و حالا که یکی که زورش میرسه که این مرتیکه جنایتکار رو لت و پار کنه و مردم ایران رو به آرزوشون برسونه امام جمعه تهران میگوید که اگر قرار باشه چیزی انجام بشود این در دست خداست! و کسی نباید دخالت کند،اگر خدا خواست که خوب حکومت عراق عوض میشود!!
خدایا بدجوری مردم و مملکت ما را خار کردی،این حق نبود وعدالت هم نیست!
توضیح: اگر فرصت داشتید این صحبتهای امام جمعه ملعون رو گوش کنید و به حال و روزمون خون گریه کنیم.


من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]