سهراب مَنش

۱۳۸۱ شهریور ۱۳, چهارشنبه

یاسین رمضان معاون صدام حسین چند روز پیش گفته که ایران همیشه در کنار صهیونیستها بوده و از این زرت و پرتهای زیادی کرده دوباره،همین ادم چندی پیش گفته بود که خداوند در آفرینش 3 اشتباه کرده یکی آفرینش یهودیها و دیگر آفرینش ایرانیها و همینطور آفرینش مگس!
حالا چون کسانی که تو ایران حکومت میکنند خایه ندارند که جواب ابن حرفها را بدهند، و همیشه فقط برای منافع مالی خودشان کار میکنند، و خیلی هم بی غیرت تشریف دارند! من به جای آنها حرف میزنم در جواب این مادر قحبه که این حرفها رو زده،
شروع نقل قول،آقای سهراب منش فرمودند: که ما اگر هم با صهیونیستها در منطقه همکاری کنیم،کار بسیار خوبی کرده ایم،زیرا هر کشوری باید متحد داشته باشد و روی شما عربهای بی وجود و کثیف که نمیشه به عنوان متحد حساب کرد،
همینطور در مورد آفرینش من هم معتقدم که خدا هنگامی که داشت آدمها رو خلق میکرد، بد جوری شکمش به کار افتاد و اسهال گرفت و مجبور شد که پاشه بره توالت! وقتی کارش تمام شد؛ یک نگاه به مدفوع خودش انداخت و به خودش گفت که حیف است سیفون رو بزنم بره! همان را برداشت و یک مقدار استخوان ریخت توش و یک پوست هم کشید روش و اسمش رو گذاشت عراقی و عرب! انتهای نقل قول.
مگه نه؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]