سهراب مَنش

۱۳۸۱ مرداد ۲۶, شنبه

بچه غير اورجينال!
در ادامه نوشته قبلی يک چند خطي اضافه کنم و اين موضوع را هم تمام کنم،
من نمیدونم این روش باردار کردن زن درست هست یا نه! ولی میدونم که این وسط یک غرور! بیخودی وجود داره که اگر بخوام به آن نگاه بکنم باید این روش را نپذیرم!
و آن این هست که اگر اورجینال بودن بچه اهمیت نداره،این خانواده ها که اینکار را میکنند چه اصراری دارند که حتما از اسپرم شوهر استفاده بشه در باردار کردن یک زن دیگه؟!
اگر پذیرفته اند که بنا به دلایلی نمیتوانند صاحب فرزند شوند و مایل هستند که یک فرزند داشته باشند،خب بروند از پرورشگاه یک بچه را به فرزندی قبول بکنند و بزرگ بکنند.
من نمیدونم که آیا رابطه بخصوصی در هنگام بارداری بین مادر و فرزند در رحم بوجود میاد یا نه؟!
ولی فکر میکنم که آدمیزاد اگر فرزندی داشته باشه و یا یکی از عاملین به دنیا آمدن یک بچه باشه(چه زن و چه مرد) هیچوقت نمیتواند آن بچه را فراموش بکند،حتی اگر آنطور که فهیمه در نظر خواهی نوشته:آن بچه در دست یک خانواده دیگر و بهتر بزرگ بشود.
دعای هفته!:خدایا همه تنورها را داغ نگهدار که از این مشکلات برای کسی پیدا نشود!
از خاتون هم به خاطر حساسیت زیاد! به این موضوع تشکر میکنم
نظر:به نظر من هر زنی بچه دار نمیشه،باید بره یک چند وقتی آفریقا زندگی بکنه!
این زنهای آفریقایی از زیر درخت هم رد میشند،حامله میشوند و بچه میارند! احتیاج به اینهمه دکتر بازی هم نیست، زندگی در یک کشور داغ تو فرزند دار شدن و سالم بودن بچه خیلی موثر هست!!والله راست میگم!میگید نه؟ از رئیس جمهور آفریقای جنوبی بپرسید

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]