سهراب مَنش

۱۳۸۱ تیر ۲۱, جمعه

شنیده بودید که دل به دل راه داره؟
خب آره شنیدید دیگه.
تازگیها اکانتهای اینترنت هم به هم راه داره.چه به صورت آن لاین و چه به صورت آف لاین.
دیشب کابلهای تلویزیون این منطقه ایراد پیدا کرده بود.و خط من طبیعتا قطع شده بود.درست همین دیروز خط فهیمه خانم هم قطع شده و از طریق دوستانش خبر داده که نمیتواند بنویسد.!!
خلاصه یادتون باشه.آف لاین به آف لاین هم راه داره.
.الان هم که دیگر دیر شد.انشالله از فردا مینویسم.و امیدوارم که فهیمه هم وصل بشود تا بتواند بنویسد.
فقط اگر دیدید که برای فردا هم چیزی نیامده تو این صفحه بدونید که خط من دوباره قطع شده.و اگر اینبار بشود(خدای نکرده!) من دیگه رفتم تا دوشنبه.
پس تا امشب خدا نگهدار.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]