سهراب مَنش

۱۳۸۱ تیر ۲۰, پنجشنبه

داستانهای عاشقانه ويس و رامين.قسمت آخر.

********

دليل من برای گذاشتن اين داستانها در وبلاگ
اين داستان شيرين عاشقانه هم تمام شد.و من از شنيدن اين داستان که قبلا نه آن را خوانده بودم و نه آن را شنيده بودم لذت فراوان بردم.
دليل اينکه من اين داستانها را در وبلاگ ميگذارم تا شايد کسی ديگر به غير ازخودم هم گوش کند.اين هست که احساس ميکنم که نسل جوان کشور ما تا حدودی از معنی واقعی عشق و عاشقی دور شده(البته نه همه جوانان) و عشق برای آنان چيز ديگری معنی ميشود.
تا آنجا که من ديده ام بيشتر کسانی که مدعی عاشقی هستند.سکس را با عشق اشتباه گرفته اند و اگر بخواهم راحتر بگويم به نام عشق فقط در پی ارضاء غرايض جنسی خود هستند.
من در رابطه اينکه داشتن روابط سکسی قبل از ازدواج کار درستی هست يا نه نميخواهم حرفی بزنم و ميگويم که هر کسی اختيار بدن خودش را دارد.و هر کاری بخواهد با آن ميکند و به ديگران نيز مربوط نيست که بخواهند راجب اين موضوعات کاملا خصوصی نظر بدهند.
من اگر هنرمند باشم سعی ميکنم کلاه خودم را دو دستی نگه دارم تا باد نبرد.و هر کسی هم در اين رابطه فقط مسئول خودش ميباشد.
اميدوارم که با گوش دادن به اين داستانها بيشتر و بيشتر معنی عشق و عاشقی را بفهميم و در زندگيمان به کار بنديم، و البته گوش دادن و به کار گرفتن این داستانها ربطی به متاهل بودن و مجرد بودن ندارد.
به هر حال اگر يک فقط يک نفر به غير از خودم از طريق اين وبلاگ به اين داستانها گوش بکند و يک تاثير مثبت ولو کوچک در زندگی اش داشته باشد.من مزد خودم را گرفته ام.
و در آخر اینکه:از صدای سخن عشق نديدم خوش تر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]