سهراب مَنش

۱۳۸۱ تیر ۱۴, جمعه

معرفي يك جاده،راستي كدام جاده؟
الف،ب،پ...كوههاي بريده بريده،درختهاي عجيب و غريب تو سري خورده نفرين زده از دو جانب جاده پيدا است كه از لابلاي آن خانه هاي خاكستري رنگ با اشكال مثلثي و سه گوش با پنجره هاي كوتاه و تاريك بدون شيشه ديده مي شود...داوطلبان گرامي وقت تمام شد.
اين دو روز كه گذشت سخت ترين روزها براي كساني بود كه مي خواستند آزمون سراسري كنكور بدهند.
تعداد شركت كننده ها هر چند تا كه باشند وقتي لااقل دو نفر ديكر از اعضاء خانواده براي آنها نگران باشند ،ميشه حداقل ۵٪ جامعه كه نگرانند.چه خوب تا باشه از اين درصدهاي كم...
۴ ساعت مي رويد توي يك سالن كه نتيجه ۱۲ سال تلاش و درس خواندنتون را بگيريد،كافيه مگه نه؟؟
من يك توصيه به اين نوجوان هاي عزيز ميكنم.لطفا زياد اين حرفها را با خودتون تكرار نكنيد ،(خدايا شكرت چه سئوالهاي خوبي،من حتما قبولم ...).چون وقتي ما سازماني با اين قدرت بالا داريم كه اصلا تقلب و لو دادن سئوالها و از اين رقم كارهاي بد ...در آن وجود ندارد ،مگه مي شه به اين فكر كرد كه قبول نشويد؟؟؟
راستي نتايج كه آمد خودتون مي فهميد كه خوب شديد يا نه ،مگه ميشه خودتون تشخيص بدهيد كه امتحان را خوب شديد!!!
پس زياد براي خودتون سخت نگيريد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]