سهراب مَنش

۱۳۸۱ تیر ۲, یکشنبه

<جوکی به اسم راديو سراسری ايران>
امروز برای اينکه بتوانم مثلا خبر دقيقتر بشنوم راجب زلزله که تو ايران آمده.
رفتم از سايت صدا و سيما به راديو گوش بکنم.
دوتا گوينده احمق و فقط و فقط کاسه ليس داشتند برنامه اجرا ميکردند.
دفعه اول که گوش کردم .داشت با يک آدم مزخرف خايه مال مصاحبه تلفنی ميکردند.من نميدونم يارو چه الاغی بود و تو ايران چيکاره هست.ولی ظاهرا همان سمتی در ايران زندگی ميکند که زلزله آمده بود.
مجري گفت:تماس گرفتيم که حالتون رو بپرسيم و سوال هم بکنيم که آنجا که شما هستيد چطوری هست الان؟
يارو مردک احمق گفت:ور ور ور ور و اينجا که من زندگی ميکنم متاسفانه!! اتفاقی نيفتاده!ور ور ور ور..
مجری گفت:خيلی ممنون و اميدواريم که هميشه سلامت باشيد.و از شما خداحافظی ميکينم
مردک احمق جواب داد.خيلی ممنون و سريع اضافه کرد.من يکی از سروده هام رو ميخونم برای شما و شنونده ها!!
بار دوم که رفتم راديو رو گوش کنم .بعدالظهر بود.تو اخبار CNN هر دفعه که headline رو پخش ميکرد اولين خبر زلزله ايران بود و تصاويش.
بعدش تو راديوی مملکت گل وبلبل و امام زمان داشت توضيح ميداد که نماز آيات چه جوری بايد خواند.و چند رکعت هست!!
من همزمان داشتم فکر ميکردم که باز هم احتياج به منورالفکر بودن هست تا بفهمی که اون مملکت رو چطور به گند کشيدند !؟!؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]