سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۲۳, پنجشنبه

گیر دادن به بعضی از کسانی که میگویند وقت ندارند!
خواندن بعضی از وبلاگها باعث میشود که یک سری حرفها رو بزنی.طرف صحبت من در نوشتن این مطلب کسانی هستند که چپ و راست تو وبلاگشون مینویسند سرشان خیلی شلوغ هست و اصلا وقت ندارند. و خودشان را گیر آوردند!
یکی نیست بهشون بگه شما که انقدر کار دارید و سرتون شلوغ هست (و حتما بوده!) به چه دلیلی آمدید و وبلاگ درست کردید برای خودتان؟
من نمیفهمم چرا بعضیها انقدر سعی میکنند که برخلاف آن چیزی که هستند خودشان را نشان بدهند!
روزی شونصد خط مینویسند و بیشتر نوشته هاشون این هست که :وای چقدر من اصلا وقت ندارم و از اینجور خالی بندیها.
و یا آه ه و افسوس که اون اینهمه عشق رو در من ندید و نتونست بفهمه که من چقدر میفهمم!
اینطور که من فهمیده ام ۹۵ درصد کسانی که وبلاگ میخوانند و یا مینویسند.بالای ۲۰ سال هستند.و بنا براین قدرت تشخیص به اندازه کافی دارند.
من معتقدم که کار کردن و یا تحصیل کردن. تنهاقسمت مهم زندگی هر آدمی هست که داره روزمره زندگی میکنه .
و بقیه زندگی یکجور وقت گذرانی هست.حالا هر کسی یکجور این وقت رو میگذراند.یکی میره ورزش میکنه.یکی روزنامه میخواند.یکی خودش رو به فیلم و تلویزیون مشغول میکنه و بعضیها هم با اینترنت مشغول میکنند خودشان را.
جالب این هست که این کسانی که اینطوری مینویسند.همه چیز خودشان را استثنا می بینند.و باور نیکنند که همه چیز زندگیشان مثل بقیه مردم هست.
فقط مردم عادی زیاد مثل اینها خودشان را چٌس نمیکنند.و صادقانه حرفشان را میزنند.
مردم معمولی بدون منت گذاشتن بر سر بقیه مردم در کنار آنها زندگی خود را میکنند.و برای انجام هر کاری تو زندگیشان کلی چٌسٌ فیس ندارند.!
تو چند کلام اینکه مردم تشخیص میدهند و می فهمند که دارید دروغ میگید.
جالبترین قسمت زندگی این مدل آدمها این هست که سعی میکنند خودشان را گول بزنند.و مردم را با حرفهایشان نصیحت می کنند.در حالی که اگر یک هفته باهاشون بٌر بخوری.خسته میشی ازشون.
تو نوشتن وبلاگ نوشتن هم که هیچی.
رفتن ۱۰ تا کتاب شعر و داستان خریدند و به جای چهار کلام حرف زدن از خودشان یا میشوند فروغ فرخزاد یا میشوند احمد شاملو!
اینکه آدم همیشه از خودش یک حرفی داشته باشد که برای مردم جالب باشد هم هنری هست.و شمایی که نمیتوانی از خودت حرفی بزنی (منظورم چٌسی آمدن نیست).سعی بکن که حتی اگر شده منت مردم عادی را بکشی.
حتما اینکار رو بکن و برو یاد بگیر از مردم زندگی کردن بدون ادعا و منت گذاشتن را!
شما که اینطوری هستی.بدان و باور کن.قبل از اینکه برای مردم خسته کننده بشوی.برای خودت خسته کننده هستی. و اولین نفری که تو زندگی ازت خسته میشود خود شخص شخیصتان هستید.
آقا یا خانمی که اصلا وقت نداری.
بی زحمت تو وبلاگ بنویس که به علت کار زیاد و وقت نداشتن نمیتوانی چیزی بنویسی و بروید و به کارها یتان برسید.باشه؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]