سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۳۰, پنجشنبه

ديشب در سايت گويا خبري از وبلاگ مجله دنيای کامپيوتر و ارتباطات راجب سايت جديد پرشين وبلاگ خواندم.و چون اين موضوع برايم جالب شده.با ايميل سوالاتی را پرسيدم.تا گردانندگان سايت پرشين وبلاگ به آن جواب بدهند.نامه اي که به آنها(مجله کامپیوتر) فرستاده ام را اينجا هم ميگذارم.و اگر جوابی دريافت کردم.آن را نيز در وبلاگ خواهم گذاشت.
شما هم اگر سوالی راجب اين سايت داريد.ميتوانيد برای مجله دنیای کامپیوتر و ارتباطات بفرستيد.آدرس ايميل را در همین لينک که داده ام ميتوانيد برداريد.
متن نامه من:
با عرض سلام
مطلب شما را راجب سایت پرشین وبلاگ حواندم.و چون نوشته بودید اگر سوالی هست.فرستاده شد تا مطرح گردد.این ایمیل را فرستادم
سوال من از کسی که خود را به نام "عطا" معرفی کرده این است.
این شخص نویسنده وبلاگ " هکر غمگين" میباشد.و چندی قبل در وبلاگش نوشته بود که به علت گذراندن دوران سربازی و اینکه باید بعدالظهرها در شرکتی کار بکند.امکان این را ندارد که هر روز وبلاگش را "به روز نماید".(نوشته روز هشتم آپریل.وبلاگ هکر غمگین)
الان چگونه توانسته با این کمبود وقت(به خاطر گذراندن دوران سربازی) و نداشتن درآمد در این دوران (به همین خاطر عصرها کار کردن در یک شرکت خصوصی!همزمان با گذراندن دوران سربازی).به قول خودشان مدیر یک سایت که حتما نیاز به وقت زیاد دارد بشوند؟
و دیگر اینکه ایشان که برای گذران روزمره خود در این دوران دچار مشکل است.چگونه میتواند هزینه یک سایت را که حتما نیاز به باندهای پهنی دارد(به علت استقبال و جدید بودن) بپردازد؟
و اینکه چرا کسی که اقدام به اینکار کرده.خودش را به اینصورت مختصر معرفی کرده.(در صورتی که مصاحبه شونده اگر مصاحبه ای با یک مجله تخصصی کامپیوتر باشد.با علاقه زیاد به خاطر مطرح شدن در مجله حتما سعی میکند که نام خود را به صورت کامل بگوید.و مکان شرکتش را نیز به مردم معرفی نماید)
لطفا این سوالها را مطرح کرده.و در صورت گرفتن جواب.من را نیز از جواب ایشان مطلع نماید.
با سپاس
:: سهراب ::

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]