سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

جالب بود
دیروز در حال گشت زنی تو اینترنت.به یک اسم خارجکی برخورد کردم که هیچی ازش نمی فهمیدم.(طبق معمول)
تو سایت یاهو یک کلوپ به همین اسم بود.
من هم وارد کلوپ شدم و دیدم که حدود ۸۰۰ نفر تو این کلوپ عضو هستند.
از همه جای دنیا تو این کلوپ عضو هستند.من فضولیم گل کرد که بدانم اینها برای چی عضو هستند آنجا و اصلا آن کلمه یعنی چی!؟
حدود بیست نفر از کسانی که عضو آن کلوپ بودند.آنموقع Online بودند.(چند نفر هم از ايران بودند که اونموقع هيچکدامشان (طبق معمول) نبودند.
من هم به يک نفراز کسانی که آن موقع «آن لاین» بود مسيج دادم.
تايپ کردم salam و پشت سرش هم به فينگليشی نوشتم که يک سوال دارم.
بنده خدايی که آنطرف آن لاين بود يک علامت سوال تايپ کرد.
من هم گلاب به روتون! مثل اسب نوشتم که اين کلمه خارجيه يعنی چی؟
اون بنده خدا نوشت که اين اسم يک نويسنده هست و توضيح داد راجب کتاب آن نویسنده.
يک چند دقيقه که صحبت کرديم(يعني نوشتيم).من تازه نگاه کردم به اينکه اين کسی که داره جواب من را ميدهد از کدام کشور هست!
تو پروفايل چيزی راجب کشور ننوشته بود!(جلوی Location خالی بود)
و تو ضيحاتی هم که داده بود.به زبان آلمانی بود!
وسط نوشتن من تازه به فکرم رسيد که:چرا من به اين بنده خدا به زبان شيرين!فينگليشی مسيج دادم؟!
باور کنيد هنوز هم دارم فکر ميکنم که چرا! و عقلم به جايی نميرسه!
ولی آن بنده خدا از من باهوش تر بود.و يک سوت آمارم رو گرفت (البته فکر کنم از پروفايلم)!
و وبلاگ من رو خواند.
دو تا چيز جالب بود و هست.
يکی اينکه من چرا به اين بنده خدا به اين زبان پيغام دادم .در حالیکه که نميدونستم از کجا هست!
و يکی ديگه اينکه اون بنده خدا از همان ديروز شروع کرد به وبلاگ نوشتن! البته تو سايت پرسين وبلاگ.
به فال نيک ميگيريم به قول يک کم قديميترها!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]