سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۲, پنجشنبه

باز این یارو اومد حرف بزنه.ترکید!
خامنه ای گفته:ااینها که دم از مذاکره با آمریکا می زنند یا فهم سیاسی ندارند یا بی غیرت هستند!
حالا من که نه رهبر هستم.و نه انقدر سواد دارم. میخواهم به عنوان یک آدم معمولی بنویسم که نفهمی سیاسی و یا بی غیرتی از دید من چیست!!
"نفهمی سیاسی" یعنی اینکه بعد از کشیدن دو لول تریاک زرد ماهان.بیایی پشت بلند گو و به اسم رهبر یک مملکت اینطوری چرت و پرت بگویی.ایشان یادشان رفته که چند سال قبل با گفتن آن حرف مسخره که:سفیر آلمان باید به عنوان آخرین سفر اروپایی به ایران برگردد چه گندی زدند و چنین ماه وزارت خارجه ایران فقط داشت یک جوری این گند را پاک میکرد!یادته سید علی؟
"بی غیرتی" به این میگویند که بروی با دشمن مملکتت که یک میلیون جوان را در جنگ کشت و هنوز هم اگر حمایت آمریکا را داشت .بار دیگر به ایران حمله میکرد.بنشینی و مذاکره بکنی.درسته سید علی؟
"نفهمی سیاسی" یعنی اینکه با اینکه رهبر یک مملکت هستی و میتوانی در دل مردم خودت را جا بکنی.برای خوش آمدن رفسنجانی.جنتی.مشکینی و امثال این آدمها.حرفهایی بزنی که مردم شعار بدهند.توپ.تانک.فشفشه.خامنه ای ...کشه.درسته سید علی؟
"بی غیرتی" یعنی اینکه با اینکه خودت اعلام کرده باشی.یک هزار میلیارد دلار به مملکت در جنگ تحمیلی خسارت خورده.
چشمت را ببندی و وزیر امور خارجه را جهت روبوسی با یک آدم پوفیوز که اسمش وزیر خارجه عراق هست به بغداد بفرستی.درسته سید علی؟
"نفهمی سیاسی" یعنی اینکه رهبر یک مملکت باشی.بعد مثل سگ از رئیس آستان قدس رضوی حساب ببری.و به جای اینکه اون آدم آویزون تو باشه.تو از سر بی کسی بری آویزون اون بشی.درسته سید علی؟
"بی غیرتی" یعنی اینکه تو قرن بیست ویک و جلو چشمت بیایند و بخواهند که سهمت را از دریای خزر بالا بکشند.و تو که رهبر هستی .از ترس یک اٌزگلی مثل پوتین جیک نزنی.درسته سید علی؟
"نفهمی سیاسی" یعنی اینکه.بعد از اینکه یک شکم سیر تریاک کشیدی .بیایی پشت میکروفون و هر چی از دهنت در می آید بگویی.و طوری حرف بزنی که در مجموع شاید چند صد نفر خوششون بیاد.نه یک ملت.درسته سید علی؟
"بی غیرتی" یعنی اینکه.رهبر یک مملکت باشی و بعضی از مردم اون مملکت از سر ناچاری بیایند کنار خیابان و خودفروشی بکنند.و یا اگر مرد هستند بروند کلیه خودشان را بفروشند.و تو باز به روی خودت نیاوری و پولی که از دزآمد نفت میاد دستت رو به چهار تا عرب ملخ خور بدی.که عکست رو مثلا تو یک تظاهراتی ۵۰۰ نفری تو لبنان به دست بگیرند.و پیش خودت فکر کنی که خیلی قبولت دارند تو دنیا.در حالی که خودت هم میدونی اگر پول ندی برات تره هم خورد نمیکنند هیچ جای دنیا.درسته سید علی؟
اصلا میدونی چیه؟
"نفهمی سیاسی و بی غیرتی" .یعنی اینکه تو بیای به جای حرف زدن گند بزنی به سیاست یک مملکت.درسته سید علی؟
توضیح: اگر دلتون میخواهد که شما هم از این صحبتها عصبانی بشوید.اینجا کلیک کنید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]