سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۸, شنبه

وقتی اسرائيل انگشت ميکنه تو چيز!! آمريکا
نزديک به يک ماه پس از حملات ۱۱ سبتامبر.سرويسهای امنيتی تو اروپا( مخصوصا آلمان و بلژيک) خودشان را تو تلويزيون جر دادند و گفتند که بارها به آمريکا هشدار داده بودند که قرار هست يک خرابکاری بزرگ تو آمريکا انجام بشود!!
کاشکی ميتونستم عکس رئيس سازما ن اطلاعات و امنيت آلمان را اينجا بگذارم.وقتی که داشت توضيح ميداد در برابر هشدارهايی که به آمريکا داده بود چه جواب مسخره ای به او داده بودند!! به ايشان گفته بودند: که تو زيادی حرس ميزنی و انگار خبر نداری که دوران جنگ سرد تمام شده است!! ( تو محل ما اصطلاحا ميگفتن:يارو رو اوسکول کرده بودند)
تمام آن گزارشها هم خيلی سريع از تو اروپا جمع کردند. و ديگر حرفي زده نشد.و خيلی جالب بود .آنموقع که خبرگزاريهای آمريکايی له له ميزدند برای خبر.اين اخبار را به راحتی بايکوت کردند!!
يکی نتوانست بپرسد قضيه اينکه نزديک به چهار هزار يهودی.روز ۱۱ سبتامبر سر کار خود حاضر نشده بودند چه بود؟ ( به غير از چند تا خبر مختصر که تو جند روزنامه انتشار يافت.مبنی بر اينکه موساد به يهوديهای آمريکا گفته بود که آن روز نروند سر کار.و همين چهار تا خط هم نگذاشتند به اسم اينکه ضد و نقيض هست به طور کامل گفته بشود!)
وقتی که کلينتون رئيس جمهور آمريکا بود با ياسر عرفات رابطه خوبي داشت.و اين زيادی!! خوب بودن رابطه به مزاج اسرائيايها خوش نيامد.و آن مسخره بازیمونيکا و سيگار برگ را پيش آوردند!!
امروز هم چون رئيس جمهور آمريکا بعد از خدا تا امتياز دادن به اسرائيليها.اعلام ميکند که حاضر نيست از پشتيبانی ياسر عرفات به عنوان رهبر فلسطينيها دست بر دارد.تازه سرويسهاي اطلاعاتی تو آمريکا به ياد می آورند که يک چيزهايي به رئيس جمهور بوش گفته بودند.!!
خيلی حال ميده يک کشوری يک همچين زوري تو آمريکا داشته باشد.( اين تيکه آخر قابل توجه آنها که هی خودشان را با شعار مرگ بر آمريکا جر ميدهند)
b>توضيح: من نميدانم ملتي خر تر از مردم آمريکا هم تو دنيا وجود دارد يا نه؟
اگر ميخواهيد در جواب بگوئيد .اگر خر بودن به اينجا نمي رسيدند.بنده عرض ميکنم خر بودن از نظر فهم سياسي در نظر من هست.و تو نظر شما هم بياد که آمريکايی شدن فقط گرين کارت آمريکا و باسپورت نيست.!! هست؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]