سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

معنی وبلاگ
چند وقت پیش تو وبلاگ احسان خواندم که وبلاگ یعنی بلند بلند فکر کردن"که به نظرم معادل قشنگی آمد"
به نظر من وبلاگ یعنی یک جور محک زدن به خود.وبلاگ یعنی نوعی وسیله برای شناختن آدمها.وبلاگ یعنی خواندن خاطرات روزمره بعضی از مردم که در کمال صداقت می نویسند.وبلاگ یعنی فهمیدن اینکه بعضی از آدمها هیچ جا حتی در دفترچه خاطرات خودشان صداقت ندارند.وبلاگ یعنی اینکه بفهمی چقدر در برابر مردم احساس مسئولیت میکنی بدون اینکه اجباری برای این کار داشته باشی.وبلاگ یعنی اینکه بدانی که بعضی از مردم آنطور که در فکر تو بوده اند نیستند.وبلاگ یعنی امکان نوشتن مطالب و یا داستانی.و یا دردو دلی.بدون اینکه نیاز به سردبیر.و یا ناشر داشته باشی.وبلاگ یعنی اینکه ببینی بعضی از جوانها در عین جوان بودن پر هستند از تجربه و معرفت.وبلاگ یعنی بفهمی بعضی ها که سن و سالی از آنها گذشته گوساله به دنیا آمده اند.و گاو از دنیا خواهند رفت.و در آخر وبلاگ یعنی همه چی و هیچی!!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]