سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

کشف شد
من مست که بشم فکر کنم « مثل بقیه آدمها».یک کم زیادتر حرف میزنم.حالا یرا این نیومدم اینجا.این 2 تا عکس که امشب گذاشتم تو وبلاگ رو داشتم نگاه میکردم.با خودم گفتم حجاب هم بد چیزی نیست برا مخفی کردن خیلی چیزها!!مثلا همین آقا مجتبی(بچخ محل من)اگر یک چادر مثل این خانمه سرش بود.نه دیگه تیپ تابلوش معلوم بود.نه ریش بد تراشیده شده اش..و در ضمن اون دماغ کوفته ای«مثل مال خودم» رو هم میتوانست زیر اون پوشیه قایم بکنه!! آی خانمها که تو ایران هستید.هی نگید حجاب بد هست.وقتی حجاب داشته باشی.دیگر احتیاجی نیست که ریش و سبیل رو هر روز بزنی!! نگید این یارو مست داره چت میگه ها.!! من اینجا تو آبجی های مجاهد.سبیل دیدم از مال یک مرد کلفتر!!
نکته: اینها رو تو حالی نوشتم که زیاد قید و بندی برا زبانم نمیزارم.فردا نگاه میکنم.و اگر دیدم بد نوشته ام.پاکش میکنم.ولی بازم میگم.فقط از اینجا پاک میکنم.و تو ذهنم دست نمیزنم.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]