سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۲, یکشنبه

هنوز نخورده خورد تو ذوقم.من فکر کنم یکی از علتهای بدبخت شدن جوانها رو کشف کردم.وقتی این بابا با این ریخت و قیافه.مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان هست.شما میخواهید یک جوان با دیدن این ریخت و تیپ و قیافه.انگیزه برای خودکشی پیدا نکته؟!!
اسم این آقا "مرتضی میر باقری" هست.



توضیح:من این آدم را از نزدیک میشناسم.«بچه محل ما هست».از همان دوران نوجوانی من.این آقا تیپ حزب اللهی میزد.با یک هوندا 125 تو محل میچرخید.محض رضای خدا که هیچی.محض رضای "رهبرش" هم پایش را تو منطقه نگذاشت.
نکته:هنوز تا مستی کار دارم.3 تا پی ک .بیشتر خورده نشده.باش تا صبح صادقت بدمد.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]