سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

یکی از من پرسید:مستی چه حال و لذتی داره؟میگفت: نخورده.و نمیدانه یعنی جی؟نمیشه یک چیزی را که تو حالت غیر معمولی پیش می آد.برا کسی که نبوده توی این حال توضیح داد.امروز تصمیم گرفتم این حال را به زبان خیلی ساده.و طوری که همه بتوانند تصور کنند به نمایش در بیارم.
مراحل مشروب خوری: در مرحله
اولش که میخوای بخوری با یک همچین لذتی میخوری .یعنی باید همینطوری لذت ببری.وگرنه خودتو گذاشتی سر کار.
تصویر اول

بعدش که خوردی میشی یک چیزی تو این مایه هاالبته باید پای خوبی داشته باشی که این حال را پیدا کنی
تصویر دوم



بعد میزنی بیرون اینجوری یک قدمی میزنی.و برا خودت عشق میکنی ,
تصویر سوم


آخرهای شب هم که میشه یک جورایی تو این مایه ها میگردی دنبال تختخوابت.ولی اینکه همیشه بتونی پیداش بکنی.تخت خواب یا رختخواب رو حتمی نیست.ولی مطمئن باشید.حالت رفتن و یا گشتن دنبال تخت همین هست.
تصویر چهارم


اما تو ایران خیلی موارد پیش میاد که مردم بعد از خوردن مشروب.یک چیزی مثل چکش میگیرند دستشون.میزنن به زمین و زمان میزنن به رفیق و مکان. خلاصه گند میزنن و فردا صبح.بهت میگن مست بودن و حالیشون نبوده که من این حرف را اصلا قبول ندارم.امیدوارم توضیحی که دادمروشن باشه.
تصویر پنجم. یا به عبارتی مشروب خوری تو ایران



من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]