سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۱۰, جمعه

اینها رو خودم میدونم ولی تو ظاهرا نمیدونی!
ميدونی که تفاهم کامل بين هيچکس وجود نداره؟
ميدونی که اگر قرار باشه که همه اخلاقهاي آدمها شبيه هم باشه زود خسته ميشی؟
ميدونی که اگر يکی بهت بگه چقدر همه چيزهايی که تو ميگی به نظر درست مياد.داره دروغ ميگه؟
ميدوني کسی که هيچ کدام از ايرادهاي تو را بهت نميگه .اسب هست نه آدم!؟
ميدونی تا نصيحت ديگران رو گوش نکنی تو همان جهل مرکب تا ابد ميمانی؟
ميدونی که آدمهايی که با هم تضاد دارند بيشتر ميتونند لذت ببرند از دم خور بودن تا آدمهايی که هيچ تضادی ندارند؟
ميدونی که مردم اگر نمي فهميدند تو هم الان مثل خيلي ها وضعت خوب بود.هم روحی هم مالی.
ميدونی وقتی عصبانی ميشی به خودت فقط دروغ ميگی نه به کس ديگر؟
ميدونی که عمر آدمها چقدر کوتاه هست و فرصت ۱۰ بار زندگی کردن بهت داده نميشه؟
ميدونی آدم اگر يک چيز با ارزشی رو از دست داد.بايد تلاش بکنه که دوباره به دست بياردش؟
ميدونی اگر من بهت ايراد نگريم اسمم دوست نيست.بلکه فرصت طلب هست؟
ميدونی که من برای آدمها ارزش قائلم.؟
ميدونی من اسمم سيريش نيست و يک روز خسته ميشم؟
ميدونی مثل من تو زندگيت زياد اومده.ولی قبول نکرديشون و فقط خودت هم ضرر کردی؟
ميدونی بعضی وقتها به بعضیها بايد شک کرد به خاطر محبت زياديشون؟
ميدونی که تو اين دنيا شياد زياده و هر کدوم يک اسمی دارن و يک شغلی؟(نويسنده هم به خودشون ميگن)
همه اينها که گفتم را شايد ميدونی ولي نميخواهی باور بکنی!
ولی باور کن.
توضیح: منظور از نوشتن اینها شخص بخصوصی نیست.میدونی که؟؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]