سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۷, سه‌شنبه

خدا هم یاهو مسنجر داره؟ام اس ان مسنجر چطور؟
اگر یکی یک کار فوری داشته باشه.باید چه جوری خدا رو خبر کنه؟
خدا آدرس ایمیل داره؟
اگر بگید خدا همه چی داره!
.من میگم بی زحمت آدرس ایمیل یا شماره تلفن یا آی دیش تو مسنجر رو به من بدید!
اگر هم بگید که خدا که از این چیزها نداره ! و خیلی از اینها بالاتره.
باز من میگم که چه جوریاست؟
خدا که همه چیز داره .چطوری آدرس ایمیل نداره؟یک آی دی تو مسنجر نداره؟!
مگه خدا هم نباید «آپ تو دیت» باشه؟
حالا اگر میگید که خدا از این چیزهای امروزی خوشش نمیاد.
من میگم که تو عصر دهکده جهانی چطوری میشه که خدا که انقدر کارش درسته و باید آمار همه را بگیره از این چیزها خوشش نمیاد!
من زیاد گیر نمیدم.
من چیز بیشتری نمیخوام.فقط میخوام یک چیزی داشته باشم برای روز مبادا!
حالا باز شما بگید:پسر جون آدم باید چیزهای بزرگ از خدا بخواد.
عرض کنم که من نه مشکل زنان و زایمان دارم.نه دنبال خانه میگردم.
در ضمن یک مشکل خصوصی دارم که میخوام فقط به خود خدا بگم!
راستی شماره تلفن موبایل خدا چی هست؟
خدایا صدای من رو داری؟
خدایا آدرس وبلاگت رو برای من بفرست.شما که همه چی داری.حتما یک آدرس وبلاگ هم داری.(بی زحمت اون آدرس وبلاگ فارسی رو بده)
من خدا لازم شدم....

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]