سهراب مَنش

۱۳۸۱ خرداد ۳, جمعه

خرمشهر را خدا آزاد نکرد!
امروز سوم خرداد.و روز آزاد سازی خرمشهر است.(خوب که چی؟)
من از آن موقعی که به یاد دارم همیشه از گردانندگان حکومت شنیده ام که خدا خرمشهر را آزاد کرد! منتها هیچوقت نشنیدم که خدا چقدر تلفات داد تو این حمله.و از چه تاکتیکی استفاده کرد برای آزاد سازی این شهر!
هنوز و با گذشت بیست سال بعضیها نمی خواهند که واقعیت جنگ را به مردم بگویند.
نمی خواهند بگویند که اگر خرمشهر آزاد شد.اولین عامل آن غیرت و دلیری جوانان ایران بود.از جان گذشتگی آن بچه ها بود که این شهر را از دست متجاوزین آزاد کرد.اگر خدا میتوانست که به تنهایی این کار را بکند.با آن همه دعا که مردم کردند.الان باید کربلا و قدس را هم خدا آزاد کرده بود! و صدام هم تا حالا هزار تا کفن پوسانده بود.!
اگر قرار است شعاری به صورت سمبل وجود داشته باشد.باید بگویم که:خرمشهر را جوانان با غیرت ایرنی با کمک خداوند آزاد کردند. خود خدا هم تو قران گفته که تا مردمی نخواهند من دست به سرنوشتشان نخواهم زد.یا به قول خودمان:از تو حرکت و از خدا برکت.درسته؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]