سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

با احترام به خانمهایی که واقعا خانم هستند
اینها را اگر اینجا ننویسم.کجا بنویسم؟ و کجا بگویم؟
میخوام به اون خانمهایی که حکایتشون مثل گوشت لای پیاز هست بگم که اگر می بینید یکی تحویلتون میگیره.(که مثلا به حساب خودش نویسنده بزرگی هست).برای این تحویل نمی گیردتون که خوب می نویسید.خوب نمی نویسید.خودتون هم میدانید! خودتان را به خریت زده اید.!! این نویسندگان شهیر برای این تحویلتون میگیرن و میگذارندتون لای پیاز.که یک روزی یک گازی بهتون بزنن.میدونید که گوشت رو میخوابون لای پیاز که یک روز بخورنش.نمیدونم باید از حکایت بعد از خورده شدن هم بنویسم یا نه؟ مطمئن هستم که همه میدونن بعد از خوردن یک چیزی چه مراحلی پیش میاد.و سرانجام آن چیزی که خورده شده.جاش کجاست!!.خانمی که با یک قربونت برم و یک عزیزم ویک جیگرم سرت گیج میره.میشی آخر خر کیفی.بدان که به غیر از تو گوینده آن کلمات به 10 نفر دیگر هم گفته.تو هم میدونی.خودت را به خریت میزنی!!
این نوشته تقدیم به آنها که می آیند از خودشون تو وبلاگ عمومی تعریف می کنند.تقدیم به آنها که هر کدام از وبلاگ نویسهای آقا که خارج از ایران زندگی میکنند.هنگام سفر به ایران.یک دور هم با آنها زدند!! و تقدیم به آن خانمهایی که اعداد کنتوری که تو وبلاگشون گذاشتند را هر هفته با معجزات غیبی چند هزار تا زیاد میکنند.!!!
توضیح: من مخلص تمام آن خانمهایی که ارزش خودشان را میدانند.و به خاطر تعریف مردم زندگی نمی کنند هستم.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]