سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۱۵, یکشنبه

همش فارسي هست و به قول اونها که تو ايران هستند«ايرونی»
امروز عصري بعد ار اينکه چند تا «نسکافه» ميل کردم.
«ويندوز» رو روی «کامپيوتر» نصب کردم
بعد از اینکه «آن لاین» شدم.
اولش «ايميل» هام رو « چک » کردم.
اون «فايلها» که لازم داشتم «دانلود» کردم.
عکسها رو توی «وبلاگم» «آپ گريد» کردم.
اسم يکي از «وبلاگ» نويسها رو تو «ليست» اضافه کردم.
رنگ«بک گراند» رو هم عوض کردم.
يک «کانتور» هم برا خنده تو «وبلاگ»م نصب کردم.
«اسپيکر» های «پي سي» رو باز کردم.
تازه اونموقع يادم اومد که «مايکروفون» را وصل نکردم.
« مسنجر»م را باز کردم.اسم و «پسوردم» را وارد کردم.
بعد کلی با رفيقهام «چت» کردم.
البته ميدونيد که با «ماووس» رو دکمه «تالک» « کليک» کردم.
چند بار «دیس کانکت» شدم.ولی زود وصل میشدم.
هر چند که «کيبورد» خوبي دارم.ولي انگشتام باد کرد از يس که «تايپ» کردم.
حالا دیگه نمیگم چند با « هنگ» کردم! ولی از رو نرفتم بازم «ترآی» کردم.
آخر شب چند تا «سايت» خبري رو نگاه کردم.
چند تا عکس جديد گرفته بودم از خودم با «وب کم». که برا مامانم و (دوستم!!) «ميل» کردم.
ديگه داشتم از حال ميرفتم وقتی اين نوشته ها را «پابليش» کردم.
نتيجه و توضيح: کي بود ميگفت فارسی شکر هست.و انگليسی «بول شت»؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]