سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

گاو 9 من شیر ده
این را اینجا مینویسم.تا خودم را تنبیه کنم(مازوخیسم هم ندارم).ولی باید اینجا نوشته میشد.شنیدید میگن یارو مثل گاو 9 من شیر ده میمونه؟ شد حکایت من به یک نفر چند روز پیش یک ایمیل دادم.و چون احساس کردم حالش گرفته هست.سعی کردم.با یک سری از حرفها یک کم از اون حال درش بیارم.(شاید اون شب اینکار را کردم) ولی بعدش یک سوتی دادم که خیلی سه شد.آی مردم تو عصبانیت تصمیم نگیرید.در ضمن هر کسی از این به بعد به این آقا ایمیل بده.همان موقع با یک بچه ایمیل (ایمیل کوچولو) متوجه میشه.که نامه اش به ایشون رسیده.و بعدا حتما جواب ایمیلش را میگیره.(حالا اگر نگرفتید به من گیر ندید ها.من اینطوری خوندم)
توضیح: گاو 9 من شیر ده.حکایت گاوی هست که شیر زیاد میده.ولی آخرش یک لگد میزنه سطل شیر رو چپه میکنه.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]