سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۹, دوشنبه

چند تا چیز
اول اینکه من قصد توهین به کسی را نداشتم. اینکه به اون آقاهه راجب متاهل بودن و مجرد بودن اونطوری گفتم.دلیلش این بود.که جواب"های" طبیعتا "هوی" هست.درسته؟دیگه اینکه بچه های وبلاگ نویس لطف کردن و آدرس چند جا رو به من دادن برا عکس.وقتی رفتم اسم نویسی بکنم.انقدر بهم سایت نشون داد که من نه فقط جیبم را پر کردم از سایت.بلکه هٌول شدم جورابهام رو هم پر کردم!.آخرش اینکه تو یک سایت که "20م" اسمش بود یک جا گرفتم و چندتا عکس "آپ لٌود" کردم (به فارسی چی میشه آپ لود کردن؟).حالا اگر عکس اون نوزاد را تو چند تا مطلب پائین تر میبینید.دیگه کار درست انجام شده.وگرنه که خاک بر سر من که اٌرزه یا « عٌرضه»! ندارم یک عکس بگذارم تو وبلاگ.اگر عکس دیده نمیشه.لطفا به من یک ایمیل بدید.زیاد سخت هم نگیرید.فقط بنویسید دیده نمیشه کافی هست.«مٌردم از بس خا...ه مالی کردم»:)
یک مطلب دیگه اینکه این خانم به من ایمیل دادند که اگر یک لینک به ایشون بدم بخشیده میشوم!! من اول فکر کردم جیبشون را زدم.یا .چیز کردم!.بعد یادم آمد که گناهم این بوده که یک ایمیل به ایشون داده بودم.منتها تو ایمیل ننوشته بودم که خودم هم وبلاگ مینویسم.حالا امیدوارم مورد عفو و بخشش قرار بگیرم!!فعلا
نکته: یادتون نره ایمیل اگر عکس دیده نمیشد.خیلی مرسی و از این حرفها.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]