سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

لبم گَس شده
بعد الظهر که بر میگشتم به منزل.یک سررفتم فروشگاه ترکها.که نان بخرم.همینطوری چشمم افتاد به سبزیجاتی که اونجا گذاشته بود.یک کیلو خیار هم خریدم.کسانی که اینطرف هستند خیارهای اینجا را دیدند.اونها هم که ایران هستند.امیدوارم که همه چی اینجا را ببینند به غیر از خیارش را.طبق سیاست همیشگی اروپایی ها.که همیشه کلفت و دراز خوب هست.(حالا چه خیار باشه چه لوله نفت!!)خیارها خیلی بدقواره بود.«حالا برا من که این کاره نیستم بدقواره بود.ممکن هست بعضی ها خوششون بیاد!!» برا آنها که ایران هستن بایدعرض کنم که همان خیار چنبر ایران منتها به سبزی خیار معمولی.خلاصه آوردم گذاشتم تو یخچال.دو ساعت بعد که در یخچال را باز کردم.بوی خیار تمام یخچال را گرفته بود.هوس کردم یکیشو بخورم.(یکی که میگم یکی یها) گاو نر میخواهد و مرد کهن هست.تنبلیم آمد پوست بکنم.حتی تنبلیم آمد که بشورمش.از یخچال که درآوردم گذاشتم گوشه لپم!بالاخره بهد از کلی زحمت غیبش کردم.ولی از همان بعدالظهر لبهام گس شده.حالی که موقع خوردن خرمالو نرسیده تو دهن پیدا میشه.رو لبم پیدا شده.دو بار لبم را کیسه کشیدم (دیگه فقط مونده سنگ پا بکشم) ولی درست نشده.فردا باید بپرسم که از چی استفاده میکنن برای کود دادن به این گیاه ها.من که فکر کنم کودش انسانی بوده!! از حیوان بر نمیاد اینکارو کردن.کار.کار آدمیزاد هست.من فکر کردم راجب قضیه.یک حدس هم زدم! کار باید کار انگلیسیها باشه! چرا؟ اینها جون میدانند که از فروشگاه ترکها فقط مسلمانها خرید میکنند.احتمالا قوای متفقین (همان ناتو NATO ) را فرستاده اند سر زمینهای کشاورزی.و دستور دادن که تا پای جان! اونجا بشاشن.یک جنگ شیمیایی تمام عیار!!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]