سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۲۸, چهارشنبه

حدود چند ماه قبل تو شرکتی که من مشغول به کار هستم.اعلام کردند که به چندين نفر برنامه نويس کامپيوتر نياز دارند.«در اصل الان کمبود دارند» و گفتند که اگر کسی تو شرکت هست که مايل هست بره يک دوره ۱ ساله ببيند و تعهد بدهد که ۳ سال براي همين شرکت بعد از تمام شدن اين دوره بماند و کار کند.شرکت آماده هست که نصف هزينه این دوره را که حدود ۴ هزار يورو هست ببردازد.و نصف ديگر آن را هم ميتواند با يک بانک هماهنگ کند که به صورت وام طويل مدت پرداخت شود و بعد از اينکه دوباره به سر کار برگشتی اين وام را نيز با مبلغ و بهره تقريبا کمی شروع به پرداخت کنی.من هم نميدانم چرا خوشم آمد که بروم و اين دوره را ببينم و اسم نويسی کردم برای اين دوره.امروز يک نامه از شرکتی که اين آموزش را ميدهند دريافت کرده ام که برای يک مصاحبه و يک دوره ۲ هفته ای چند روز ديگر به آنجا بروم.قبل از شروع دوره.اول يک دوره آشنايی به کار را ميگذراند.که هم کسی که ميخواد آموزش ببيند بهتر با کاری که ميخواهد شروع کند آشنا شود و هم آن شرکت به قول معروف يک تستی بکند و ببيند که اين کسی که ميخواهد آموزش ببيند آيا واقعا ميتواند اينکاره بشود يا نه! اين برنامه دو هفته ای به نظر من جالب هست.خيلی دلم ميخواد که برم و يک همچين دورهای را در رابطه با کامپيوتر بگذرانم.ولی راستش اون ته دلم يک کم زورم مياد دوباره برم يک سال سر کلاس هر روز. و دوباره کتاب دفتر به دست بشم.ولی به هر حال ميرم که حداقل اين دو هفته را ببينم و خدا را چه ديدی شايد جدی جدی علاقمند شدم!! و ماندم برای يک سال.بالاخره هر کسی طاووس ميخواهد باي جور هندوستان رفتن را هم بکشد.من هم میرم هندوستان جور کامپیوتر بکشم!!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]