سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۲۴, شنبه

آقای باکره.موج گرفتگی.بمب.تخته نرد
در رابطه با ابن ۴ موضوع میخواهم بنویسم.شاید یکسره نوشتم.شاید هم تکه تکه!
اول از همه بگم که تو اینترنت یک آگهی دیدم.که از آقایان باکره.و داوطلب خواسته بود.به علت زیاد شدن شهدای مونس در بهشت.خودشان را در اسرع وقت به اداره گزینش! بهشت معرفی بکنند.مطلب بعدی این هست که من داره یک سری از علائم موج گرفتگی میاد تو بدنم.اگر چند روزی نیامدم برای نوشتن.دلیلش را از الان گفته باشم.البته اگر بتوانم اینبار هم رد کنم و اسیر تخت نشوم خیلی هنر کردم.یا باید خودم را ببندم.به قرصهای فیل افکن که اصلا حال نمیده.یا باید تحملش کنم که خیلی سخت هست.چند تا از علائم را مینویسم اینجا.(البته این مربوط به شخص من هست و تو آدمهای دیگه فرق میکنه)اولین چیز این هست که سریعا با هر حرف و یا کاری آمپر از روی خط قرمز میگذره.و میخوای پاچه مردم را بگیری.احساس میکنی کاسه مغز داره به مغز فشار شدید میاره.احساس میکنی که دندانها داره به هم دیگه فشار میاره.کمر درد میگیری.پشت گردن درد میگیره)کولها( معده به شدت میسوزه.و ۱۰ تا درد و مرض دیگه.هر کدام از این دردها به تنهایی شاید قابل تحمل باشه.ولی وقتی همش را با هم داشته باشی.!! دیگه چه عرض کنم! یک چیز دیگه هم بگم فعلا تمامش کنم. دیشب یکی من را دعوت کرد برای تخته نرد.در یاهو.من الان بیشتر از ۱ سال هست که دیگه تو یاهو بازی نمیکنم.یک سایت خیلی باحالتر هست که من میرم آنجا بازی میکنم(آنلاین) اگر دلتون خواست بازی کنید.باید یک بار اسم نویسی کنید و آدرس ایمیل بدید.براتون یک پس وٌرد میفرسته.و یک فایل ۲.۵ (دو و نیم) مگابایتی را باید دانلود کنید.و از همه مهمتر خودتان را آماده کنید برای باختن:) خلاصه هر کی ادعاش میشه بیاد.اینجا.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]