سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۲۳, جمعه

وبلاگگلنار یک فایل گذاشته و نوشته که جزء سی قران صدا و تصویر.من اینجا از کابل وصل هستم.به این دنیای اینترنت.و سرعت خط هم 512 هست.زدم که دانلود بشه.دیدم 24 مگابایت هست.و گلنار اشتباه نوشته که 4.6.و دیگه اینکه دیدم نوشته برای لود کردن باید 3 ساعت منتظر بشم.!!خلاصه بیخیال شدم.دیدم اگر خودم 3 ساعت بشینم قران بخوانم.یک ختم قران کردم.! دیگر اینکه اسم این وبلاگ هم تو وبلاگ عمومی آورده شد.منتها من خودم سه بار نوشته ام را خواندم که بفهمم کجا من گفتم خوشحالم از اینکه از آن جنگ دور هستم.پیدا نکردم چیزی!! حالا آقای نور هود از کجا آن مطلب را دیده.من خودم نفهمیدم!یک چیز دیگه هم بنویسم و برم دنبال شام درست کردن.من انقدر شبها نشستم پای این کامپیوتر دیگه فکر کنم چند وقت دیگه این شعراخوان ثالث را براش بخوانم.
منم من.میهمان هر شبت.لولی وش مغموم.
منم من.سنگ تیپا خورده رنجورb>
منم من.دشنام پست آفرینش.نغمه ناجور
......
امیدوارم همین سه بیت را اشتباه ننوشته باشم.فعلا

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]