سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

با کمک خداوند و به مدد آمريکا و متحدانش به زودی (به نظر من در ۳ ماه آينده) شاهد شروع يک حمله بسيار بزرگ و درست و حسابی به دولت بعثی و کثيف عراق و صدام يزيد خواهيم بود. اگر اين مسخره بازی که اسرائيل و فلسطينيها راه انداخته اند نبود.شايد اين عمليات «خجسته» در همين ماه شروع ميشد.ولی از آنجا که اين طرفيها زرنگ هستند و از هر فرصتی بهترين استفاده را ميکنند.اين قضيه فلسطين نيز.يک کارت برنده ديگر به دست آمريکا داد.تا يک بار ديگر به اين عربها بگويد.که بدون اجازه ارباب آب هم نميتوانند بخورند.چه برسد به اينکه مشکلات خود را حل کنند.به نظر من آمريکا.در عرض اين چند وقت مخصوصا بر اسرائيل سخت نگرفت.چون ميخواست که مردم و دولتها را در خاورمیانه ذلیل و کلافه کند.وبعد از آن مثل فیلمهای هالیوودی از طبقه هفتم بهشت یک دری باز شود و مثلا وزیر امورخارجه آمریکا پائین بیفتد و مسئله را تمام کند.و با این کار دولتهای خاورمیانه را وادار نمايد که پس از حل مسئله فلسطين از آمريکا و ناتو با همه توان پشتيباني کنند.و اگر احيانا خواستند وسط کار دبه کنند.يادشان بيندازد که ميدم اسرائيل «گازتون بگيره ها» و به احتمال بسيار زياد قرار هست که در اين حمله اسرائيل هم به نحوی شرکت نمايد.و شايد يکي از دلايلی که آمريکا بر اسرائيل زياد سخت نميگيرد همين باشد.من که لحظه شماری ميکنم برای آن ساعتی که تلويزيون را باز کنم و بشنوم که عراق يک بار ديگر و برای آخرين بار مورد حمله قرار گرفته.اين کار بايد توسط ايران انجام ميشد.ولی افسوس که ما انجام نداديم.و يا در واقع لعنت بر همه کس آن آدم و يا آدمهايي که جلوی اينکار را گرفتند.(سردا بازندگی و غيره). بعد يايد اينکار سال ۱۹۹۱ توسط آمريکايها انجام ميشد.که باز لعنت بر کسي که باعث شد نشود.ولی اين بار ديگه رد خور نخواهد داشت. دير و زود داره ولی سوخت وسوز نداره.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]