سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

شباهتها
این عکسی که زدم این زیر نه خواهر من هست و نه نامزدم.از تو اینترنت پیداش کردم.وقتی این عکس را دیدم.« به غیر از اینکه به فکرم رسید این خانم خیلی خوشگل هست» این نوع عکس گرفتن هم برام جالب اومد.منظورم سیاه و سفید بودن عکس و ژستی که این خانمه گرفته است.تو سرم افتاد یک عکس این مدلی از خود بگیرم.یک آینه آوردم گذاشتم بغل مونیتور.و سعی کردم همین فیگور را بگیرم.و با «وب کم» از خودم عکس گرفتم.اولین عکس که اصلا نمیخورد به این.یعنی کج و کٌله بودنم میزان نبود!!.دومی را گرفتم دیدم باز نشد.یادم رفته بود مثل این خانم به دور دست نگاه کنم!یک عکس دیگه گرفتم .دیدم باز هم نشد.نشستم فکر کردم چرا نمیشه؟ اولین چیزی که در عکس خودم تو ذوق میزد دماغم بود.دیدم این بنده خدا کٌلی خرج کرده که دماغش مثل من کوفته ای نباشه.باز دقت کردم.دیدم این خانمه چشماش از چشمهای من خوشگلتر هست.بازم بیشتر دقت کردم دیدم ابروهای این خانم هم از ابروهای من خوشگلتر هست.همینطوری نیم ساعتی که دقت کردم.بیست.سی تا ایراد تو صورتم پیدا کردم.(یعنی برا هر کدام از اعضای صورتم چند تا ایراد پیدا کردم).یک کم با نا امیدی نگاه کردم به عکس.و به عکسهای خودم.آخرش خودم را به این جمله که مرد باید یک کم خشن و زشت باشه قانع کردم(به عبارت دیگه خر کردم خودم را).حالا شاید اون عکسها که از خودم گرفتم امروز را اینجا بگذارم.تا بفهمید کی خوشگله!!! {من که میگم من حوشگلتر هستم.مامانم هم احتملا تائید میکنه}



توضیح: میگم خیلی خدا رحم کرده بعضی از این خانمهای وبلاگ نویس این قیافه را ندارند.وگرنه ما و بلاگر.دات.کام.را میفرمودند.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]