سهراب مَنش

۱۳۸۱ اردیبهشت ۴, چهارشنبه

دولت فخیمه جمهوری اسلامی یک گام بسیار موفق دیگر جهت گند زدن به مردم ایران برداشت.یعنی اینکه شدیم همکلاس /لیبی.سودان.کره شمالی.عراق.و چند تا کشور عوضی و عقب افتاده دیگر.شرم آور هست.من شرمم میاد.این پوفیوزها که دارن اون مملکت را از بین میبرن.به معنای واقعی کلمه حرام زاده هستند.از رهبرشون بگیر تا برس به خایه مالهای کوچکشون.مردم ایران تا حالا هم اگر میخواستن به عنوان توریست برند.آمریکا را ببینند.ویزایی به راحتی گیرش نمیومد.و باید 20 تا فامیل اونجا داشتی تا شاید یک ویزای توریستی میگرفتی.ولی درد اینجا هست که یک دولتی مثل جمهوری اسلامی.انقدر حرامزاده بازی در میاره تو دنیا.که دولت آمریکا برای تحقیر کردن اون دولت و به طبع اون مردم.میاد ایران رو میگزاره بغل دست چند تا کشور دیگه.و میگه به اتباع این کشورها ویزا نمیدیم.چون ممکن هست که تروریست باشند.برای هیچکس پوشیده نیست که این حرف مزخرف هست.تو حمله 11 سپتامبر 14 نفر از کسانی که تو اون هواپیما ربایها بودند.از عربستان سعودی و امارات بودند.و چند تاشون هم از مصر.ولی هیچکدام از این 3 تا کشور اسمشون تو این لیست نرفت! حالا رهبر انقلاب هی بیاد پشت بلند گوی نماز جمعه زر بزنه.و یک مشت خایه مال هم اونجا الله اکبر بگن.بعدش آقای رهبر بره خونه.پای بساط تریاک کشی که نشست و دوباره توپ شد.واسه رفیقاش که دورش هستند بگه چه جوری چیز غول را شکست و کرد تو اول و آخر همه کسش..
این هم یک خبر کوتاه رادیویی.من که از خودم خجالت میکشم.و از خدا میخوام که اگر من وامثال من باعث شدیم که ایران به این روز بیفته.زودتر بهمون مرگ بده.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]