سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۲۳, جمعه

اينجا از اين خبرها نيست
سلام.الان چند وقت هست که يک جور ويروس آمده تو کامپيوتر من.بدون اينکه من دست به چيزي بزنم هر چند ساعت يک بار يک هوٌ چند تا صفحه باز ميشه.و مثل کاتيوشا آگهي ميريزه رو سر آدم.اونهم چه آگهي هايی.از اون مدلها که اگر مجرد باشي هوس زن گرفتن ميکنی.اگر هم متاهل باشی.هوس زن دوم:).حالا اين را گفتم که اين مطلب را بنويسم.من برای اينکه اين برنامه يا ويروس را پاک کنم هر کاری بلد بودم انجام دادم.ولی هيچ اثري نکرد.و باز اين کار خودش را ميکنه.برا همين.به يکی از دوستانم که تو ايران هست.و الکترونيک خوانده.و خودش ميگه تو ايران بهش ميگن مهندس کامپيوتر!! مسيج دادم که مشکل من اين هست و چکار بايد بکنم!؟ اول پرسيد که از کجا آمده اين برنامه تو کامپيوتر؟ گفتم نميدانم.گفتش مگه ميشه يک همچين چيزي که ندانی؟تو اين سايتهای ۱۸ سال به بالا رفتی؟گفتم به جان هر چي مهندس مثل تو هست من آنطرفها پام را نگذاشته ام.خلاصه کلی کل کل کرد.آخرش هم که ديد نميتونه مشکل را حل کنه.گفت.حالا واسه چی ميخوای اين برنامه نياد تو کامپيوتر؟ توضيح دادم که اولن که يک دفعه مثل اينکه کمين خورده باشی همه صفحه را پر ميکنه.دوم.برا اينکه خوشم نمياد از اين تصويرها.(با حلوا حلوا دهن شيرين نميشه).«همينجا» توضيح بدم که ايشان زن داره.و به قول خودش زير آبی هم ميره يک وقتهايی.وقتی ميخواستم ازش خداحافظی بکنم.بهش گفتم .اگر يک همچين برنامه ای بياد تو کامبپوتر تو.پاکش نميکنی؟ جوابش اين بود که «اينجا از اين خبرها نيست» اگر بياد که خوب نگاه ميکنيم ببينيم چی توش هست!!حالا اگر بخواهيم از گفتن اين حرفها نتيجه گيری بکنيم.ميرسيم به همان ضرب المثل قديمي که ميگه: از آدم نخورده بگير بده به آدم خورده! اگر کسی تو زندگيش زولبيا نخورده باشه.چه ميداند که مثلا اين زولبيا چقدر شيرين و خوشمزه هست!مثلا شما يک ديس زولبيا را بگذار جلوی کسی که تا حالا نخورده.شايد يک تمايلی به خاطر رنگ و روی زولبيا از خودش نشان بده برا خوردن.ولی اگر يکی قبلا خورده باشه .تا شما بيای زولبيا را بگذاری جلوش.آب از لب و لوچه طرف راه افتاده.و احتمالا وسط زمين و هوا دستش را ميکنه ۲ تا بر ميداره!!نميکنه؟ اصلا شايد بر همين اصل هست که مردهايی که متاهل هستند برا گرفتن زن دوم و سوم عجله دارند.اينطوری نيست؟؟

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]