سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۱۵, پنجشنبه

بهشت هست اینجا.!!اصلا من از کیسه ام رفته که دیر آمدم!!.اصلا اونجا هیچ اینترسی نداشتم!! من اصلا احساس غربت ندارم!! من خیلی می فهمم!! من اصلا نمی دونم چی بگم!! اینها حرفهای یک خانواده ایرانی هست که چند روز هست به آمریکا آمده اند.یعنی اگر بخواهم دقیق تر بگم 15 روز هست که رسیدند آمریکا «کشور آرزوهای طلایی.تو را به خدا گوش کنید به این خانواده در یک کلمه الاغ که خیلی خوش به حالشون هست!! من نظرم راجب به این خانواده این هست که جنابان صبر کنید یخ هاتون آب بشه.بعد چند سال دیگه نظرتون را بگید.گوش کنید.من فقط میگم افسوس که مملکت ما به اینجا رسیده است.نمی دانم نظر شما چیست؟!!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]