سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۵, دوشنبه

مسلمان هستی؟امام حسین را قبول داری؟
آزاده هستی؟معتقد هستی که شکنجه راه انسانی نیست برای اعترافات ساختگی؟و اصلا نباید شکنجه بر علیه یک زندانی استفاده شود!
من مطمئن هستم که این فیلم شکنجه ها از طریق خود عوامل اطلاعاتی و امنیتی از ایران خارج شده! یعنی خروج این فیلم به دلیل آزادگی و نا راحت بودن از شکنجه نیست/بلکه فقط برای انتقام گیری یک گروه اطلاعاتی از گروه دیگر بوده.!ولی شما را به مسلمانی(اگر اعتقاد دارید) و یا به انسانیت قسم میدهم که این فیلم را به وبلاگ و یا سایت خودتان لینک بدهید.و اگر برایتان ممکن هست به کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند نشان بدهید.بیایید برای یک دقیقه.فقط یک دقیقه.فکر کنید که این کسانی که دارند شکنجه می شوند.برادر و یا خواهر شما هست.چه میکردید اگر واقعا یکی از عزیزان شما اینطور شکنجه میشد!! آیا به مردم التماس نمیکردید که ببینید با انسان چه میکنند؟
بیاید کمی به قول امام حسین.اگر دین نداریم.لااقل آزاده باشیم.نه قرار هست که از خودتون مایه بگذارید.و نه قرار هست که خرج زیادی برایتان داشته باشد.از گفتن این حرف مزخرف که من از سیاست خوشم نمیاد.چندشم میشه.این دخالت در سیاست نیست.حتما باید درب منزل خودتان را بزنند تا قاطی سیاسیها بشوید؟؟کمی با وجدان باشید
لینک نوار شکنجه ها و اعترافات را از اینجا بگیرید.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]