سهراب مَنش

۱۳۸۰ اسفند ۲۱, سه‌شنبه

من به شوخی ميگم.شما جدی بخونيد.
ميگم که قرار بود با ما مردم ايران چه بکنندتا به اين روز بيفتيم؟؟؟يعنی جدی جدی.حافظ و سعدی و بقيه آدمهای مشهوری که به نام هستند هم ايرانی هستند؟؟؟ اينها که من مي بينم از ايران آن لاين ميشن.و مثلا تحصيل کرده هاي اون مملکت هستند.اين باشن.الان اونجا که هنوز مردمش تا کلاس پنجم بيشتر نمی تونن بخونن.چی هستند؟؟ چی شدن مردم؟؟الان با سند توضيح ميدم.توی اين وبلاگها.يک وبلاگ هست که بيشتر حرفاش از کمر به پائين هست.و بيشتر سفارش می کنه کهa href=http://neda.blogspot.com/>چطور مثلا واژن رو تميز نگه داريد.!و چيکار کنن خانمها که حتما بهشون قبل از ازدواج تجاوز بشه.و يک وقت خدای نکرده ناکام ازدواج نکننن.اين وبلاگ روزی ۱۰۰۰ نفر ميرن توش.{بذاريد بگم همينجا که ۸۰٪ اين آدمها حتما مرد هستن.}بعد تو همين اينترنت مثلا سايت خبری دانشگاه شريف روزی ۱۰۰ تفر هم بازديد کننده نداره!!يکی بياد برا من توضيح بده.چطوری از تو اين آدمها.مثلا(مصدق) مياد بيرون؟؟من چند بار نوشتم بازم مینويسم.من سوادم زياد نيست و نمی تونم مثل اين منور الفکرها همه چی رو بفهمم.
توضيح:مخصوصا سايت دانشگاه شريف را آوردم.چون ظاهرا بيشتر اين آقايان و خانمهای وبلاگ نويس مال اونجا هستند.و يا حداقل می تونم بگم.که از اون دانشگاه زياد هستند.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]