سهراب مَنش

۱۳۸۱ فروردین ۶, سه‌شنبه

خواندن این وبلاگها هم شد بک جور مشکل برای من.من هر بار که رفتم ویدئو کلوپ.و مثلا پنج فیلم با هم برا یک هفته اجاره کردم.عین 5 فیلم را ندیده باید ببرم پس بدهم!!یک خورده از اولی را می بینم.بعد میگم بذار ببینم اون یکی چی هست.بعدش از دومی خوشم نمیاد و سومی را میگذارم.و خلاصه کل پنج فیلم را نصفه نیمه دیده.باید ببرم پس بدم.وقتی میخوام بیام وبلاگ بخونم.به غیر از اینکه همین مشکل را دارم.یک مشکل دیگه هم اضافه میشه.و آن این هست که میرم تو بعضی از این وبلاگها.میبینم مثلا به روز نشده!! آی حالم گرفته میشه.اگر بخوام هر روز هم یک سری وبلاگ بخصوص را بخوانم.که خوب با آدمها و مطلب های جدید آشنا نمیشم!خلاصه جان هر چی مٌرغه یکی یک فکری بکنه/یکی یک لیست درست بکنه و هر کی وبلاگش را نوشت بره اونجا و اسمش را وارد بکنه.و مثلا بعد از 24 ساعت اون اسمها پاک بشه.زیاد نباید مشکل باشه برای کسانی که این کاره هستند.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]