سهراب مَنش

۱۳۸۰ اسفند ۱۶, پنجشنبه

نماينده مجلس
تو اين مملکت بعضي چيزها خوب هست و خوب بعضي چيزها هم بد.يکي از خوبي هاش اين هست که وقتي ۵ سال اينجا زندگي کني مي توني درخواست «مليَت» اينجا رو بکني و اگر سو پيشينه نداشته باشي با درخواست موافقت خواهد شد.و تقريبا حق و حقوقي شهروندي کامل خواهد شد(از نظر قانوني) اينها رو نوشتم که بگم يک خانم ايراني که الان حدود ۱۴ سال هست که اينجا زندگي مي کنه.تونسته خودش رو تا نمايندگي مجلس برسونه.و الان تو مجلس اين کشور هست.من نمي دونم چرا اين خانم مثل بيشتر خانمها که ميان خارج يکهو احساس برابري و نابرابري زن و مرد بهش دست نداده و درخواست طلاق نکرده؟!!!!و عوض خالي کردن دق و دلي.رفته دنبال کار!! من اميدوارم که يک روز همه زنهاي ايراني (الان تعدادشون خيلي کم هست) ياد بگيرن که اولين شرط برابري طلاق نيست.و بيشتر به فکر خانواده و فرزند شون باشن تا به فکر جدا شدن.اونطور که تجربه نشون داده اين کساني که طلاق مي گيرن بعد از يک مدت کوتاه«بين ۳ تا ۵ سال» تازه ۲ ريالي شون ميفته که چه کردن.و انموقع ديگه خيلي دير هست برا پشيمان شدن.براي صابت شدن اين موضوع.چند تا وبلاگ بخونين.و ببينيد چطوري به قول خودشون بغل پنجره چپ کردن و افتادن!!!
توضيح اسم اين خانم نماينده فاطمه کريمي هست.

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]