سهراب مَنش

۱۳۸۰ بهمن ۲۵, پنجشنبه

يكي از حسنهاي نظر دادن اين آقايون كه تو ايران وزير و وكيل هستن(اين آدم اگر بياد خارج نميذارن فرودگاه رو تي(طي شايد)بكشه حالا .)اين خوبي رو داره كه آدم يك كم از دلتنگيش برا ايران كم ميشه.جرا؟؟بريد فيلم عروسي خوبان اون قسمتي كه پسره رفته درخواست پناهندگي داره ميكنه رو ببينيد متوجه ميشيد.بر ميگرده به هنرپيشة اصلي فيلم ميگه.من ميخوام يكجا باشم كه واسه نفس كشيدنم ارزش قائل بشن.من ميگم اين حرف حقيقت محض هست.حالا بذار اين اسم برخ تو ليست ميگم چرا!!!

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]