سهراب مَنش

۱۳۸۰ اسفند ۵, یکشنبه

با عرض سلام و شادباش!!
چرا شاد باش؟
خوب برا اينكه تمامي مشكلات ايران حل شده و فقط مونده بود تاكسي مخصوص زنان!!
تو خبرها اومده كه مي خوان تاكسي مخصوص زنان را راه اندازي كننن.من واقعا خوشحال شدم ازاين خبر!!
فقط تو چندتا چيز موندم.اول اينكه.مثلا يك زن وشوهر چطور بايد سوار (يك) تاكسي بشن؟
دوم اينكه:تو ايران مگه چه خبر هست كه براي كم شدن فساد مي خوان تاكسي رو ازهم جدا بكننن؟
سوم:آيا مسولان محترم كشور.فكري به حال «دوچرخه سواري» خانم ها كردن يا نه؟؟
ده تا چيز ديگه هم هست.ولي زبان از بيان كردنش شرم داره.
دعاي شب يك شنبه:(شب جمعه سابق)خدايا يك چيز ديگه.به غير از نمك بيافرين.اين گندها كه ما مي بينيم نمك رو شرمنده كرده..

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]