سهراب مَنش

۱۳۸۳ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

آمار مجروح‌ها و صدمات مالی سايت من!
همانطور که من تاکنون هزار بار گفته‌ام، قرار است یک سایت به نام سهراب در اینترنت راه‌اندازی کنم، و در این سایت از کمک دوستان برای نوشتن و آپدیت کردن سایت نیز استفاده کنم.
این نوشته آخر من در این وبلاگ است و تا روزی که آن سایت راه اندازی نشود، فعلا چیزی در این وبلاگ نخواهم نوشت!
اما از آنجا که من آدم خوش شانسی‌ هستم، راه افتادن این سایت تا کنون دو بار به تاخیر افتاده است که البته تقصیر من نیست، و کسی که قرار بوده کارهای فنی سایت را انجام بدهد، نتوانسته بر روی قول خوش بماند و دست من یک نفر دیگر را در پوست گردو گذاشته است!
البته به غیر از یکنفر کسانی دیگر نیز هستند که منتظر راه افتادن سایت هستند، آما آنها مثل من و آقا مهران معطل نشده‌اند!
مریم خانم قرار بود کارهای فنی سایت را انجام بده، و سه تا از صفخات که توسط مهران جان طراحی شده را بر روی سیستم موویل تایپ قرار بدهد.
اما متاسفانه در این دو هفته مشکلات زیاد دیگری دارد که به خاطر با اهمیت بودن آنها و کم اهمیت تر بودن کار ما نتوانسته اند طبق قولی که داده بودند عمل بکنند.
اما چرا نوشتم مجروحان و صدمات مالی سایت من؟
منظورم از مجروح این است که مریم در تهران و به خاطر لغزنده گی خیابانها زمین خورده و تاندوم دستش کشیده شد!( من نمیدونم دقیقا چی شده! یعنی معنی این که تاندوم دستم کشیده شده را نمیدانم!)
این از مجروحان و اما از صدمات مالی هم باید بگویم که در وب سایت ما، یکی از نویسندگان ابی نکته گوی عزیز است که در یک وبلاگ گروهی، مطالبی را تحت عنوان "بشنو از نی" و در رابطه با مولانا خواهند نوشت.
اما متاسفانه بارش برف شدید در محل زندگی ایشان نیز باعث شده که زندگی عادی ایشان مختل بشود و مدتی است درگیر گرفتاریهایی که بارش برف سنگین برایش بوجود آورده است می‌باشد.
امیدوارم هم مریم خانم سلامت خود را پیدا بکنند و هم مشکلات آقا ابی برطرف بشود.
اما در این میان به این علت که دیگر نمی‌شود روی کمک مریم خانم حساب کرد، من به دنبال کسی هستم که بتواند صفحات طراحی شده را بر روی موویل تایپ نصب کند و به قول معروف کارهای فنی سایت را تا مرحله راه اندازی انجام بدهد.
اگر شما کسی را می‌شناسید که سواد و یا توانایی این کار را دارد، لطفا مرا در جریان بگذارید.
اینکه ایشان بخواهد کار صلواتی انجام بدهد، و یا بابت آن پول دریافت کند چندان فرقی ندارد.
فقط نه در این مدت تصمیم به اسباب کشی داشته باشد، نه فرزند کوچک داشته باشد، و نه قرار باشد که زمین بخورد و یا خدای نکرده حادثه ای دیگر برایش پیش بیاید! و ازهمه مهمتر اینکه هفته ایی پنج روز دور از دسترسی نباشد.
لطفا در صورتی که چنین کسی را سراغ دارید، یا در نظر خواهی ایشان را معرفی کنید و یا آدرس ایمیل و تماسش را با ایمیل برای من بفرستید.
تاکید دوباره: همانطور که گفتم من تا راه افتادن سایت جدید در اینجا چیزی نخواهم نوشت( این را اول نوشته گفتم) اما الان که به آخر نوشته رسیدم، و با توجه به اینکه معلوم نیست ما چه زمانی سایت را تمام می‌کنیم؟!، شاید گاهی یادداشتی در این وبلاگ پست کردم.

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]