سهراب مَنش

۱۳۸۲ آبان ۳, شنبه

پرواز را به خاطر بسپار، کُنکُورد رفتنی است!



(0) comments
۱۳۸۲ آبان ۲, جمعه

نظر سنجی
یک نظر سنجی در وبلاگ گذاشتم، اگر مایل بودید با یک کلیک نظرتان را به من بگوئید!
هر چیزی که بگوئید من را خوشحال خواهد کرد.
پی نوشت؛ ساعت 16:30؛ ظاهرا این سایتی که من ازش استفاده کرده بودم غیب شده! این نظر خواهی که این بغل گذاشته بودم (زیر پرچم) نیست و نابود شده! اگر شما دیدید که نظر بدهید، وگرنه یک هیچ به نفع شما هست!

(0) comments
۱۳۸۲ مهر ۳۰, چهارشنبه

درکوب شیر نقش در کرمان


(0) comments
۱۳۸۲ مهر ۲۹, سه‌شنبه

یشنهاد
من به همه دوستان وبلاگ نویس که گاهی مسیرشان به این وبلاگ می افتد پیشنهاد میکنم این علامتی را که من زیر پرچم ایران و زیر علامت فرستادن ایمیل در اعتراض به تحریم انتخابات جمهوری اسلامی طراحی شده در کنار وبلاگ خود به عنوان سمبل نصب نمایند!
مطمئن باشید که با توجه به اینکه بیشتر مخاطبین وبلاگها جوانان هستند و معمولا از ایران وبلاگها را می خوانند، می شود منتظر یک حرکت جمعی در رابطه با تحریم کلیه انتخابات جمهوری اسلامی بود و این مشروعیت را از آن رژیم خون آشام که به هیچ عنوان به رای مردم احترام نمیگذارد گرفت.
البته این فقط پیشنهاد است و هر کس مایل بود آن را در وبلاگش نصب کند و به خوانندگان و وبلاگنویسهایی که به شما سر میزنند پیشنهاد کنید. باور کنید همانطور که رضا پهلوی گفته است، بهترین نوع مبارزه با این رژیم همین کارهای ساده و به اصطلاح یک نافرمانی مدنی می باشد.
هر کسی هم که وبلاگ ندارد و فقط خواننده وبلاگ می باشد و در ایران زندگی می کند، محض رضای خدا باور کند که رای مردم ایران هیچ ارزشی برای رژیم ندارد و فقط از این تعداد آرا در مجامع بین المللی سوء استفاده می کنند!
خواهش میکنم اینبار با هوشیاری تمام با مسئله انتخابات برخورد کنید، شما جوانان دو بار با اشتیاق تمام به خاتمی رای دادید و دیدید که هیچکاری را این انسان بی وجود از پیش نبرد، و اخیرا با موضعگیری بر علیه شیرین عبادی عملا ثابت کرد که او هم مانند تمامی اینها در نهایت به فکر حکومت آخوندها می باشد و نه منافع ملی و رفع نیاز مردم و جوانان در زمینه کار و آزادی ابراز آزادانه عقاید.
باقی بقای شما عزیزان.

(0) comments

وقتی دیدمش بهش گفتم معنی کلمه لعبت را میدانی؟ یک لبخند زد و چیزی نگفت! مگر می شود که نداند؟
بهش گفتم با این تیپ و لباس فقط یک موزیک کم داری، و آنهم لیدی این رِد از کریستی برگ هست. بازهم خندید و چیزی نگفت!

(0) comments
۱۳۸۲ مهر ۲۸, دوشنبه

ماجرای افسانه نوروزی
سایت گویا یک نوشته ای گذاشته است در مورد افسانه نوروزی. در واقع چیزهایی است که افسانه نوروزی در هنگام بازداشت و یا محاکمه گفته است، و در کنارش توضیحات نویسنده است که با استناد کردن به حرفهای افسانه نوروزی خواسته بی گناه بودن این زن را ثابت نماید!
به همه کسانی که لینک آزاد کردن افسانه نوروزی را درو وبلاگ خود گذاشته اند توصیه میکنم این نوشته و حرفهای افسانه نوروزی را بخوانند. بعد خودتان کلاهتان را قاضی کنید و ببینید حق با چه کسی است!
پی نوشت؛ سایت آزاد اندیش و مستقل گویا زحمت کشیده و آی ،پی من را بن کرده است! به همین خاطر من نمیتوانم نظری پای آن نوشته پست کنم! این بار اول نیست که سایت گویا این کارها را میکند! چندین نوشته من را بخاطر اینکه کمی بوی طرفداری از سلطنت می داد چاپ نکرد، و امروز هم چون به آقای سجادی گفتم بهتره لبو فروشی بکند به جای نویسندگی. آی.پی را می بندند. احسنت به آزاد اندیشیت آقا فرشاد.

Your comment submission failed for the following reasons:
You are not allowed to post comments.


(0) comments
۱۳۸۲ مهر ۲۷, یکشنبه

دوباره سیاه بازی جمهوری اسلامی شروع شده! چند تا هیولا را از توی غارهای حوزه علمیه و دخمه های گوناگون بیرون میکشند ، و جلوی دوربین می آورند، مردم که ترسیدند یک نفر را که ته ریشی دارد و یخه اش کبره نبسته می آورند و میگویند یا آن هیولا یا این هیولای اصلاح شده! جمهوری اسلامی نمیتواند حق حاکمیت را به مردم بدهد،« میران رای مردم هست» هم جوکی بود که آن بد ذات در اول ورودش گفت، و با این دروغ مردم را به بازی گرفت. امیدوارم عقل مردم ایران اینبار درست کار بکند و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال آینده بی توجهی و عدم علاقه خودبه این رژیم را به دنیا نشان بدهند. تا بلکه با فشار خارجی بشود این نکبتها را از مملکت بیرون کرد! خدایا یک کمی عقل بده

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]