سهراب مَنش

۱۳۸۲ فروردین ۲۲, جمعه

اين روزها ديگر اينگونه صحبتها در رادیو و تلويزيون جمهوری‌ اسلامی خريداری ندارد! و کسانی که يک ميليون جوان را به خاک و خون کشيدند، از پخش سرنگونی مجسمه قاتلان اين عزيزان نيز خودداری می‌کند.
خدایا انتقام خون این شهدا را با به ذلت کشیدن صدام و رژیمش گرفتی، خدایا به آه مادران داغدار و به بغض در گلوی جانبازان و به دل شکسته اسرای آزاد شده، انتقام این شهدا،و جانبازان و اسرا را از همتایان ایرانی‌نمای صدام نیز بگیر و به خواری و ذلت بکشانشان.
توضیح:همه صحبتهایی که در این فایل صوتی می‌باشد مورد تائید من نیست،«مخصوصا قسمتهای راجب به امام!» ولی امروز دلم به خونی دل همين کسی است که فايل صدايش را در کنار وبلاگ گذاشتم و نظرم بر روی مظلومیت مردمی است که جانشان را عاشقانه در راه میهن خود فدا کردند.و این نامردها و بی‌ناموسها عزادار قاتلان این عزیران هستند!
توضیح: در تاریخ 13 مارچ صدا از روی وبلاگ برداشته شد.

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۲۱, پنجشنبه

خوشحالم
از اينکه زنده ماندم و ديدم که رژيم عراق سرنگون شد خوشحالم،از اينکه می‌بينم خانواده‌های شهدای جنگ تحميلی لبخندی بر لبشان خواهد آمد خوشحالم.
از اينکه می‌دانم امروز که پنج شنبه است و طبق عادت چندين ساله خودشان، اين خانواده‌ها بر سر مزار عزيزانشان می‌روند و با عزيزشان که در خاک خفته صحبت می‌کنند و خبر نابود شدن صدام را با شادی به فرزندان در خاک خفته خود می‌دهند خوشحالم.
از اينکه بعد از ساليان سال بر روی لب کسانی که در جنگ مجروح شدند و اعضای بدن خود را از دست دادند و یا هنوز بعد از گذشت سالها در بیمارستانها و آسایشگاههای مخصوص بستری هستند لبخندی می‌آید خوشحالم.
از اینکه شاید بتوانم از این به بعد کمی بیشتر آرامش روحی داشته باشم خوشحالم.
برای مردم عادی عراق نیز که قربانی این رژیم وحشت و ترور شده بودند و حالا میتوانند آزاد باشند خوشحالم.
جنگ در عراق هنوز تمام نشده،و کمی دیگر طول خواهد کشید.ولی از کار افتادن و از قدرت برکنار شدن صدام و رژیمش حتمی است و از این بابت خوشحالم.
خدایا من و امثال من به مرگ و یا زخمی کسانی که شاید هیچ نقشی در رژیم عراق نداشتند و ناخواسته در آتش جنگ که تر و خشک را با هم میسوزاند راضی نبودم، ولی میدانم که اگر خود مردم عراق می خواستند کار رژیم صدام را به این مرحله برسانند، باید ده‌ها و یا صدها هزار کشته می‌دانند و هیچ تضمینی نیز برای پیروزیشان وجود نداشت.
اگر امروز بعضی از مردم عراق بر اثر این حمله نظامی دچار مشکلاتی شده‌اند، در عوض باید بدانند که دیگر فرزندانشان مجبور نیستند عکس قاتل پدرانشان را در خیابانهای عراق به دست بگیرند و بگویند که جان و روحم فدای صدام! و حتما شیرینی زندگی در یک کشور آزاد تلخی این جنگ را از ذهنشان خواهد برد.
باز زمستان رفت و روسیاهی ماند به چهره جمهوری اسلامی که ثابت کرد حتی به خون یک میلیون شهید جنگ نیز پایبند نیست،و همانطور که همه مردم دیدند آشکارا از قاتل فرزندان آب و خاک ما در این مدت دفاع کردند! ننگتان باد و لعنت خدا بر شما.
هر چند که با این کارتان به مردم نشان دادید که هیچ چیزی به غیر از پول و قدرتی که به زور در اختیار دارید برایتان با ارزش نیست. و مردم و جوانان ما هم یاد گرفتند که به هیچ عنوان و یا اسمی نباید از شما پشتیبانی کنند! و دوباره گول سیاه بازیهای فتح کربلا و یا آزادی میهن در اشغال را بخورند!(لعنت خدا و خانواده شهدا و نفرین جانبازان و اسرا بر شما باد)
خداوندا سپاسگزارم و برای مردم کشور خودم ایران عزیزمان نیز آرزوی آزادی دارم.

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۲۰, چهارشنبه

صدام جاکش، در جهنم منتظر همپالگیهای ایرانی نمایت باش



با اينکه هنوز رسماً اعلام نشده، به زیر کشیده شدن رژیم کثیف بعثی عراق را به همه آنهایی که از دست این رژیم درد کشیدند و یا عزیزانشان را از دست داده‌اند صميمانه تبريک ميگويم.

(0) comments



(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

یک خروار قالبهای وبلاگ برای وبلاگهای فارسی را میتوانید از این سایت دریافت کنید.

IranTemp

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۸, دوشنبه

به نظر شما این جمله درست نوشته شده؟
عشق نارس مي گويد: دوستت دارم چون به تو نياز دارم. عشق کامل مي گويد: به تو نياز مندم چون دوستت دارم.
جمله از اریک فروم هست.

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۷, یکشنبه

ديروز کانال BBC اعلام کرد انگليسی‌ها یک سوله را پیدا کرده‌اند که پر هست ار تابوت و حدود دویست اسکلت انسان در آنجا می‌باشد، چند دقیقه بعد که تصویر این خبر هم تو تلویزیون آمد و گوینده گفت که در این تابوتها استخوانهایی است که در یونیفورم نظامی هستند و مشخص نیست مربوط به چه کسانی می‌باشد! و شاید از مخالفان صدام باشند که کشته شده‌اند.
همانموقع می‌شد حدس زد که این بدبختهایی که سالهاست استخوانشان در عراق خاک میخورد و پدر و مادرشان در ایران خون دل،ایرانی هستند و باقیمانده اجسادی است که حکومت حرام زاده بعثی صدام هنوز به ایران تحویل نداده.
امروز دیدم سایت BBC ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نوشته است که استخوانها مربوط به اجساد ایرانی می‌باشد.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
خبر تکمیلی از رادیو فردا




خبر تکمیلی:از سایت بی.بی.سی

(0) comments

صدام حسین,رئیس جمهور فراری پناهگاه های زیرزمینی بغداد,بسیار مفتضحانه تر از آن چه که می شد فکر کرد،در حال از بین رفتن و به درک واصل شدن است

(0) comments

يکی از وبلاگهایی که نویسنده‌اش بین زمین و آسمان گیر کرده و نمی‌داند که تکلیفش‌ چی هست را می‌خواندم،یک نوشته کوتاه داشت که به نظرم جالب آمد:
آقا خدا خفه نکنه که دانسته وندانسته مردم رو دين گريز می کنن
مثلا تو همين امامزاده صالح هر روز يه ديمبول از خودشون در می ارن
يه روز گفتن خواهرا با چادر
ما که گبهی گدری از اونجا رد می شديم وزيارتی ميکرديم پشيمون شديم
اما کم کم واسه دلمون زير بار رفتيم
اما دبديم ماجرا به اينجا ختم نشد
روز تاسوعا که جمعيت زياد بود تو صحن زن ومرد رو جدا می کردن
يکی نيست بگه اينجا از کعبه مقامش بيشتر؟
يا آدم هايی که می ان توش از اونا کثيف تر و بی ايمون تر؟

نظر من: به نظر من هر دوتا حدس این خانم اشتباه است! فقط آدمهایی که آنجا را اداره می‌کنند(امام زاده صالح) مادر قحبه تر، حرام زاده تر، و حرام فکر تر هستند.همین

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]