سهراب مَنش

۱۳۸۲ فروردین ۱۶, شنبه

آغاز برنامه‌های ما هم اکنون شروع شد.
رقص و آواز،نمايشنامهء کمدی موزيکالِ خشم هيتلر يا کلفت پررو!
امشب و هر شب عجله کنيد،عجله کنيد.
عجله کنيد آقايون،عجله کنيد!



(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۵, جمعه

اين دو تا عکس را تو در يکی از وبلاگها که باهاش بحثم شده بود گذاشتم، و بی‌مناسبت نديدم که به خاطر حرکتهای احمقانه بعضيها که اين روزها از توقف جنگ صحبت می‌کنند اينجا نيز بگذارم! باشد تا ببينند چگونه بر روی خون اين بچه‌ها پا ميگذارند و ببينند که چگونه دوباره چشم و دهان رزمنده ايرانی را بستند! با اين فرق که اينبار بعضی از هموطنان(!!) اين عزيزان جای بعثی‌های حرامزاده را گرفته‌اند!
ننگ بر شما

یکی از شهدای مظلوم جنگ ایران و عراق که این روزها ظاهرا فراموش شده اند


اسرای ایرانی در جنگ ایران و عراق،کسانی که دلشون برای عراقیها میسوزد یادشان رفته که همین عراقیها چه بر سر بچه های ما آوردند

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۴, پنجشنبه

ماهی‌قرمز آمريکايی
طبق اخبار رسيده،ديروز سربازان آمريکایی ماهی‌های قرمز خودشان را در عراق رها کردند.
اميدوارم صدام و دار و دسته‌اش زودتر از بين بروند تا اين ماهی‌های آمريکايی کمتر در عراق شناور شوند!

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۳, چهارشنبه


سیزده بدر
خوب عید امسال هم تمام شد،امروز آخرین روز تعطیلات نوروزی هست و اگر خدا بخواهد کشور ایران بعد از تعطیلات یک ماهه! به حالت عادی برخواهد گشت.هر چند که من مطمئن هستم بیشتر مردم تا آخر این هفته همچنان به تغطیلات ادامه خواهند داد! در همسایگی ایران یک جنگ به این بزرگی شروع شد و در حال تمام شدن است،اما هنوز از مطبوعات ایران خبری نیست.
به هرحال امیدوارم این تعطیلات به کسانی که در ایران هستند خوش گذشته باشد و همینطور امیدوارم که به زودی همه مردم ایران بتوانند نوروز باستانی را در مملکت خودشان و در آزادی کامل جشن بگیرند، به امید خدا و به همت تاریخ که همیشه تکرار میشود این آرزوی ما هم به زودی برآورده خواهد شد.
امروز سیزده بدر هست،یادتون نره حتی اگر شده برای چند دقیقه هم که شده به دامن طبیعت بروید و آب و هوایی عوض کنید.من که سبزه ام را که سبز کرده بودم گذاشتم روی کاپوت وبلاگم! که فردا ببرم بیرون و هزار تا گره بزنم تا بلکه سال دیگر همین موقع خونه بخت باشم:)

(0) comments
۱۳۸۲ فروردین ۱۱, دوشنبه

يک نظر در مورد جنگ و تعداد کشته‌های عراقی
همانطور که همه میدانند نقشه جنگی آمریکا در مورد عراق تغیر کرده و ظاهرا آمریکا‌یها باور کرده‌اند که واقعا باید بجنگند! و عراقی‌ها هم باور کرده‌اند که اگر مقاومت جدی نکنند مثل مگس کشته‌ خواهند شد.
نقشه جدید جنگی باید اینطور باشد که آمریکا و انگلیس جنگ را تا اواسط ماه آوریل به همین صورت ادامه می‌دهند، بمباران شدید نیروهای عراقی در بغداد.پاکسازی عوضیهای عراقی که در شهرهای جنوبی هنوز دست از جنگ نکشیده اند و از همه اینها مهمتر اضافه کردن تعداد نیروهای خود به میزان دو برابر و یا حتی سه برابر!
در این مدت تلاش خواهند کرد تا جای ممکن نیروهای وفادار به صدام را به طرف بغداد بفرستند و در آنجا واویلای عراقی‌ها شروع خواهد شد.
آمریکا تاکنون از نیروهای ویژه خود که مخصوص جنگهای خیابانی و یا نامنظم هستند استفاده نکرده‌ است(نیروهای ویژه سیلک) همینطور تا کنون انگلیسی‌ها هم از آدمخوارهای ارتش خود استفاده نکرده‌اند(اس.آ.اس).این دو نیرو آمریکایی و انگلیسی متخصص در جنگهای نامنظم و شهری هستند و واقعا از توانایی بالایی برخوردار هستند.این نیروها علاوه بر استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته دارای توانایی بسیار بالای شخصی نیز هستند و تجربه زیادی در اینگونه جنگها دارند،زیرا بر خلاف نیروهای معمولی که به صورت موقت در ارتش آمریکا و انگلیس خدمت میکنند، اینها به صورت دائمی به استخدام ارتش در‌می‌آیند و آموزشهایی که می‌بینند بسیار ویژه میباشد. به نظر خود من نیروهای انگلیسی(اس.آ.اس) از نیروهای آمریکایی نیز بهتر هستند.هر چند که آمریکا نیز دارای نیرویی بسیار مخصوص به نام دلتا فوُرس است که تعدادشان بسیار محدود است(حدود هزار نفر) و کار این نیروها عملیات‌‌های بسیار ویژه است. که برای نمونه میتوان از ربائیدن شخصی که به کارمندان سازمان سیا در آمریکاحمله کرده بود و بعد از آن در مرز پاکستان و افغانستان پنهان شده بود اشاره کرد(در آن زمان که آنها این عملیات را انجام دادند از نیروهای آمریکا در پاکستان و افغانستان خبری نبود و هنوز سالها مانده بود تا آمریکا به این منطقه وارد شوند! و یا نجات خلبان هواپیمای نامرئی که در صربستان سقوط کرد و با اینکه در قلب نیروهای صربستان سقوط کرده بود توسط این نیروها پیدا شد و به پشت جبهه انتقال پیدا کرد، در حالی که نیروهای صربستان بسیار زودتر از آنها به جستجوی خلبان پرداخته بودند!).
آمریکا و انگلیس در نهایت تمامی این نیروها را وارد عراق خواهند کرد و جنگی که در بغداد خواهد کرد بسیار متفاوت با جنگی خواهد بود که در بصره و یا کربلا و نجف انجام میدهند!شاید عملیات شوک و بهت در آنموقع واقعا عملی بشود!
در عین حال آمریکایها و انگلیسی‌ها سعی خواهند کرد تا جای ممکن به نیروهای عراقی نزدیک بمانند تا بدین وسیله بتوانند عراقیها را وادار کنند که از سلاحهای شیمیایی استفاده نکنند!(هر چند تنها چیزی که برای صدام و رژیمش ارزش ندارد مثل حکومت ایران جان مردم کشورش میباشد)
اما در مورد آمار کشته‌های عراقی هم یک نظر بدهم.
در یک عملیات خوب و تمیز تعداد کشته‌های عراقی حدود دویست هزار نفر خواهد بود
در یک عملیات معمولی تعداد کشته‌های عراقی حدود سیصد هزار نفر است.
در یک عملیات نه چندان خوب حدود چهارصد هزار نفر کشته خواهند شد.
و در آخر در یک عملیات نه چندان تمیز تعداد کشته‌ها به پانصد هزار نفر خواهد رسید!
توضیح:حدود هشتاد درصد از این کشته‌ها نیروهایی هستند که عضو حزب بعث می‌باشند، حزب بعث عراق حدودا هشتصد هزار عضو دارد، و بسیار واضح است که هرچه تعداد اینها در آینده عراق کم باشد مردم از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.
درخواست: دوستان اگر کسی در وبلاگها نظریه‌ای را در رابطه با جنگ خوانده و یا نوشته لطفا به من اطلاع بدهید.

(0) comments

بهار،هوای تمیز،دماوند


(0) comments

خائن‌ها
ديروز وقتی مصاحبه مرضيه با راديو پژواک را گوش می‌کردم دوباره احساس تنفر نسبت به سازمان مجاهدين و آفتابه پر کن‌های صدام تمام وجودم را گرفت.
اینکه من از این سازمان متنفرم میتواند عقیده شخصی باشد و کسی دیگر بگوید که اینها(مجاهدین نا اهل!) خوب هستند.
اینکه توانستند مخ این زن را اینطور بزنند که حاضر نیست تو این وضعیت جنگی عراق را ترک کند مهم نیست.وقتی ازشون دوباره بدم آمد که مصاحبه‌گر می‌پرسد: بهتر شده‌اید؟ دو روز قبل که قرار بود بیایئید برای مصاحبه آنها گفتند که شما کمی کسالت دارید و برای همین نمیتوانید مصاحبه کنید!
مرضیه هم که در ابنباره اصلا چیزی نمیدونست گفت: من تا همین چند ساعت قبل اصلا اطلاع نداشتم که باید با شما صحبت کنم! و من اصلا مریض نبوده‌ام!!
مصاحبه کننده فهمید که بهتر است بیشتر این منافق‌ها را ضایع نکند و ادامه صحبت را پی‌گرفت!
حرف من این است: این دیوسها وقتی به یک نفر مثل مرضیه که به قول خودشان برایش بسیار بسیار احترام قائل هستند و به غیر از آن پوفیوزها هنوز خاطر مرضیه برای خیلی از آهنگهاش عزیز است!وقتی به این زن اینطوری دروغ میگویند و مغزش را ایزوله نگه می‌دارند تا از هیچ چیز باخبر نشود با اعضای عادی خود چه می‌کنند؟!
شما هم اگر دوست داشتید گوش کنيد.

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]