سهراب مَنش

۱۳۸۱ دی ۱۴, شنبه


توضیح:داریوش کبیر آنموقع از جانوری به اسم آخوند بی خبر بوده! وگرنه تو یک کلام میگفت مملکت دست آخوند نیفتد!

(0) comments
۱۳۸۱ دی ۱۲, پنجشنبه

گوگوش: من کوچیک همه مردم ایران هستم!گوش کنید!

(0) comments
۱۳۸۱ دی ۱۱, چهارشنبه

اولین نوشته در سال نو میلادی
سلام
راستش نمیدانم که به عنوان اولین نوشته در سال جدید چه بنویسم!؟
میخواستم دعوا و مرافه کنم با کسانی که دست بردار نیستند و این چند روزه خیلی شلوغش کرده‌اند! ولی امروز را بی‌خیال میشوم و آرزو میکنم که سال جدید میلادی برای همه کسانی که به نوعی با تاریخ میلادی زندگی می‌کنند سال خوبی باشد همراه با برکت و دلخوشی!
امسال به احتمال بسیار زیاد مدل زندگی من عوض خواهد شد!چطوری؟
راستش احساس میکنم که اگر بخواهم کمی از نظر مادی وضعیتم را بهتر بکنم نیاز دارم که تغیراتی در شغلم و ساعات کاری‌ام به وجود آورم، ظاهرا این عمر داره خیلی سریع میگذرد و اگر به فکر نباشم شاید نتوانم در آینده جبران کنم! البته اینها فعلا در حد یک فکر هست و باید سعی کنم تا به آن عمل کنم! امید که بتوانم.
ایام به کام شما دوستان که لطف میکنی و گاهی به این وبلاگ سر میزنید.

(0) comments
۱۳۸۱ دی ۱۰, سه‌شنبه

سال نو میلادی بر همه میلادی نشینان! و کسانی که میلادی نشین نیستند ولی میلادی را دوست دارند مبارک.

(0) comments
۱۳۸۱ دی ۹, دوشنبه

دیشب تو برنامه پاناروما.کانال بلژیک راجب یکی از مکانهایی برنامه داشت که در پاکستان است و اصطلاحا به آن مدرسه میگویند و کسانی که در آن درس میخوانند را طالبان میگویند.و خوب این برای ما که در ایران هم از این مدارس داریم آشنا است تقریبا.
اما چیزی که تو این برنامه برای من جالب آمد و یک کم بهش فکر کردم این بود.در یک مراسم گردهمایی(به سبک انصار حزب‌الله ایران) یک مشت از این گوساله‌ها دور هم جمع شده بودند و داشتند عربده میکشیدند که مرگ بر آمریکا و از این جوکها که همشون میگویند.
یکنفر که ظاهرا شاعر بود آمد و رفت پشت تریبون و شروع کرد به شعر خواندن!
من البته زبان پشتو نمیفهمم و از زیر نویسها میفهمیدم معنی اشعارش(ک..شعرها!) چه میباشد! یک جایی این مثلا شاعر گفت: اگر آمریکا زیادی مغرور شود داستان فرعون دوباره تکرار خواهد شد!
همین حرف من رو برد تو این فکر که اگر مثلا این اتفاقات در زمان حضرت محمد می‌افتاد و مثلا دریا برای مسلمانان از هم باز میشد و یا عصای محمد افعی میشد! و هزار تا جنبل و جادوی دیگر و از جمله اینکه مثلا حضرت محمد هم مثل عیسی مامانش باکره بود و ایشان به دنیا میامد!
آنموقع مسلمانان دیگر خود خدا را هم بندگی نمیکردند و میگفتند که محمد خود خدا است!
وقتی که کم میاورند اساتید مسلمان! از همسایه نون قرض میگیرند(از موسی و عیسی مثال میاورند) اما وقتی شکمشان سیر میشود، نه تنها این پیغمبران را فراموش میکنند که پیروان آنها را نیز کافر میدانند!
عجب حکایتی هست این دین و دینداری.

(0) comments
۱۳۸۱ دی ۸, یکشنبه

چند سال پیش در جواب نمایندگان مجلس به اینکه: چرا شهرداران تهران را اینطور شکنجه کرده‌اید؟ جناب سردار نقدی گفتند که اگر بقیه را هم به او بسپارند، همه دزدها و افراد فاسد را به سرعت قلع و قمع میکند!!
من آنروزها وقتی این جواب را شنیدم چهار شاخ ماندم! به خودم گفتم که این یا خیلی پشتیبان دارد که اینطور صحبت میکند و یا اینکه نمی‌فهمد که چه میگوید!
امروز معلوم شده که آقا آفتابه دار سر کرده دزدان مسلح و غیر مسلح جناب واعظ طبسی(آخوند مشهدی و صاحب فعلی امام رضا!!) بوده و خوب وقتی سر دسته دزدها تو یک مملکت پشت سرت باشد. باید تو روی نمیاینده‌گان آن مملکت وایستی و لیچار ببافی!
اما دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد تو این دنیا!
چند وقت پیش بود که گند این آدم درآمد ولی تا مستقیما ازش نام ببرند زمان برد.
خبر:سردار نقدی.ریاست سابق ضداطلاعات نیروی انتظامی به جرم ۱۲ فقره قتل(تا الان اعتراف کرده!) و دزدیهایمسلحانه بازداشت شد!
توضیح: ظاهرا آقا جون(خامنه‌ای) برایش خیلی سخت بوده که باور کند کسی که شهرداران را وادار به اعتراف کرد اینکاره باشه؟! منتها من نفهمیدم چطور مغز رهبر انقلاب انقدر علیل است که باور این موضوع برایش انقدر سخت باشد! شاید به خاطر تقدیری که از همین آدم در پایان کارش کرده باشد؟!
اما خدا میداند که دستور بازداشت این یکی مادر قحبه نیز صادر بشود یا نه!؟ ایشان هم آفتابه دار سردسته دزدها(واعظ طبسی) بوده‌اند، و اگر قرار باشد که بگیرند. باید جد و آباد این واعظ طبسی و هر کسی که تا شعاع پنج کیلومتری این آدم زندگی کرده بگیرند!
فقط از همه چیز جالبتر این است که معلوم شود برای اسرائیل جاسوسی میکرده و نه آمریکا!! فرقش بعدا معلوم میشه!!
خبر:کشف ارتباط حاسوسی رئیس کل دادگستری.

(0) comments

من نیز چو خورشید دلم زنده به عشق است، راه دل خود را نتوانم که نپویم.

نوشتن تاریخ یعنی شناختن خود و گشودن افقی برای آینده، از راه آگاهی از گذشته!

یا همه دردهای دنیا را برای من خلق کرده اند، یا مرا برای همه دردهای دنیا!

هوشمندی مرد را از روی جواب هايش می توان تشخيص داد و درايت او را از سئوالاتش می توان فهميد.

برای همه دنیا تو یک نفری، و برای یک نفر تمام دنیا

تو را نه براي هميشه با تو بودن نه براي يك عمر زير سقفي نفس كشيدن نه براي اين حرف مضحك كه: – سنگ صبور روزهای سخت زند‌گی‌ام باشی نه براي زيبايي ات نه براي هوس هايم نه حتا براي عشق – كه حرف بزرگي است – تو را مي خواهم فقط براي اين كه يك روز ديگر زندگي را دوست داشته باشم




تماس با نویسنده وبلاگ



PageRank







من میخوانم،شما چی؟



سایتهای مورد علاقه











my widget for counting
<>

[Powered by Blogger]